کد خبر : 171356
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 13:03

با رقیب جدید اکسی اینفینیتی و دیسنترالند آشنا شوید!

با رقیب جدید اکسی اینفینیتی و دیسنترالند آشنا شوید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ترس، عدم اطمینان و شک، احساسات حاک بر بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. با این حال، وقتی صحبت از پروژه تازه وارد FIREPIN و توکن FRPN آن می‌شود، اخبار فقط مثبت است. پروژه FIREPIN که به تازگی مرحله اول پیش‌فروش خود را شروع کرده، یک پروتکل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ترس، عدم اطمینان و شک، احساسات حاک بر بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. با این حال، وقتی صحبت از پروژه تازه وارد FIREPIN و توکن FRPN آن می‌شود، اخبار فقط مثبت است. پروژه FIREPIN که به تازگی مرحله اول پیش‌فروش خود را شروع کرده، یک پروتکل غیرمتمرکز است که توسط سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) این متاورس پشتیبانی می‌شود.

به گزارش سایت یوتودِی، مشتریانی که در FIREPIN سرمایه‌گذاری می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت که از مزایای قابلیت‌های این پلتفرم، از جمله استیکینگ و فارمینگ، بهره‌مند شوند. در برخی موارد، سود استیکینگ می‌تواند در سال بیش از ۱۰ تا ۲۰ درصد درآمد به همراه داشته باشد. علاوه بر این، با رشد قابل‌توجه قیمت FRPN در طول مرحله اول پیش‌فروش خود و تنها در یک روز، به نظر می‌رسد این پروژه سرمایه‌گذاری مناسبی برای خریداران باشد.

داده‌ها نشان می‌دهند اگر کسی یک هفته پیش ۱۰۰۰ هزار در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده بود، امروز سرمایه‌اش تقریباً دو برابر می‌شد و اکنون، حدود ۱،۹۳۵ دلار داشت.

در این میان، دو رمزارز متاورسی محبوب یعنی اکسی اینفینیتی (AXS) و دیسنترالند (MANA)، تحت تأثیر بی‌ثباتی بازار کریپتو قرار گرفته‌اند.

اکسی اینفینیتی یک دنیای مجازی است که در آن، کاربران می‌توانند با جمع‌آوری و پرورش موجودات منحصربه‌فردی به نام اکسی و با شرکت دادن آنها در رقابت‌ها، درآمد کسب کنند. اقتصاد متعلق به گیمر این جهان، به آنها اجازه می‌دهد تا مالک منابع به دست آمده از این بازی باشند و بتوانند آنها را خرید و فروش کنند.

ارز دیجیتال AXS در نوامبر سال ۲۰۲۱ اوج تاریخی خود را در ۱۶۵ دلار ثبت کرد. با این حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که AXS در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد با روزهای اوج خود فاصله دارد. با این وجود، اکسی اینفینیتی هنوز هم یک سرمایه‌گذاری خوب برای کاربران به شمار می‌رود.

در مقابل، دیسنترالند هم یک دنیای مجازی است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این دنیای مجازی، امکان خرید و فروش قطعات زمین مجازی را برای کاربران فراهم می‌کند. پس از تغییر نام فیسبوک به متا، دیسنترالند شاهد افزایش محبوبیت خود بود. در واقع، این اقدام فیسبوک باعث استفاده گسترده از مفهوم متاورس شد و مردم جذب پلتفرم متاورسی دیسنترالند شدند.

با این حال، از زمان ثبت بالاترین قیمت تاریخی دیسنترالند (MANA) در نوامبر ۲۰۲۱ در ۵٫۹ دلار، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۵۷ درصد کاهش یافته است.

در این میان، رقیب جدید این دو پروژه محبوب، یعنی FIREPIN، توکنی است که جریان پول را بین بلاکچین‌های مختلف امکان‎پذیر می‎کند. طبق گزارش‌ها، توکن FRPN یک ارز دیجیتال است که به مشتریان اجازه می‌دهد پرداخت‌های خود را در شبکه‌های اولانچ، سولانا، بایننس، پالیگان و اتریوم، انجام دهند.

با توجه به سود قابل‌توجه سرمایه‌گذاران در مرحله اول پیش‌فروش FIREPIN، انتظار می‌رود که این پروژه در آینده به یکی از رقبای جدی پلتفرم‌های متاورسی موجود، تبدیل شود.

نوشته با رقیب جدید اکسی اینفینیتی و دیسنترالند آشنا شوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.