کد خبر : 177684
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 11:33

با بهبود بازار، نهنگ‌ها دوباره شیبا می‌خرند!

با بهبود بازار، نهنگ‌ها دوباره شیبا می‌خرند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به دنبال بهبود جزئی ۵ درصدی قیمت شیبا اینو در بازار، یک نهنگ ناشناس ۲۷۱ میلیارد توکن SHIB به ارزش بیش از ۶ میلیون دلار را بلعید. البته این اولین خرید بزرگ شیبا در روزهای اخیر نیست و ۵۰۰ کیف پول برتر اتریوم نیز اقدام به خرید میلیاردها توکن شیبا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دنبال بهبود جزئی ۵ درصدی قیمت شیبا اینو در بازار، یک نهنگ ناشناس ۲۷۱ میلیارد توکن SHIB به ارزش بیش از ۶ میلیون دلار را بلعید. البته این اولین خرید بزرگ شیبا در روزهای اخیر نیست و ۵۰۰ کیف پول برتر اتریوم نیز اقدام به خرید میلیاردها توکن شیبا کرده‌اند.
در بازه‌ای مشخص، ارزش دلاری ذخایر شیبای نهنگ‌های اتریوم حتی از سایر رمزارزها پیشی گرفته بود. اما به دلیل عملکرد ضعیف شیبا در بازار، این میم توکن برتری خود را از دست داد و اکنون در جایگاه دوم قرار دارد.
در حالی که یک فرد معمولی به احتمال زیاد از خرید و حتی معامله شیبا اینو اجتناب می‌کند، نهنگ‌ها و صاحبان کیف پول‌های بزرگ متفاوت فکر می‌کنند و به جای باز کردن موقعیت‌های جدید، در حال انباشت این دارایی هستند.
سرویس ردیابی WhaleStats معمولاً ۱۰۰ کیف پول برتر شبکه اتریوم را به عنوان «نهنگ» در نظر می‌گیرد. بر اساس داده‌های موجود، این کیف پول‌ها دارای بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رمزارز مختلف هستند. البته لازم به ذکر است که کیف‌پول‌های مربوط به صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز، سرویس‌های امانی و میزهای OTC، در این گروه قرار نمی‌گیرند.

نوشته با بهبود بازار، نهنگ‌ها دوباره شیبا می‌خرند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.