کد خبر : 191399
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 8:48

با این استراتژی حتی در بازار خنثی سود کنید

با این استراتژی حتی در بازار خنثی سود کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه بیت کوین چند روزی هست که پس از ریزش سنگینی که تجربه کرد؛ درحال تثبیت قیمتی است و در واقع در یک روند رنج یا خنثی حرکت می‌کند. به گزارش سایت کوین تلگراف، معامله‌گران حرفه‌ای از این فرصت نیز برای کسب سود استفاده می‌کنند. درست است که بازار جهتی ندارد ولی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین چند روزی هست که پس از ریزش سنگینی که تجربه کرد؛ درحال تثبیت قیمتی است و در واقع در یک روند رنج یا خنثی حرکت می‌کند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، معامله‌گران حرفه‌ای از این فرصت نیز برای کسب سود استفاده می‌کنند. درست است که بازار جهتی ندارد ولی حرفه‌ای‌ها می‌دانند که چگونه باید سود کسب کنند.

تریدر‌های حرفه‌ای اغلب از معاملات اهرمی استفاده می‌کنند. به این معاملات به اصطلاح معاملات لوریجی (Leverage) نیز می‌گویند.

طبیعتا نمی‌توان بازار را با قطعیت پیش‌بینی کرد و آینده بازار نامعلوم است. خصوصا بازار رمزارزها که نوسانات خاص خود را نیز دارد.

با این‌حال، یکی از روش‌هایی که می‌تواند احتمال ضرر معامله‌گر را کم کند، خرید و فروش چند پله‌ای است. بیشتر معامله‌‌گران در معاملات خود، از این روش استفاده می‌کنند و در چند پله وارد معامله خود می‌شوند.

البته قرارداد‌های Options، دارای مدت زمانی مشخص هستند و در واقع می‌توان گفت که تاریخ انقضا دارند. در حال حاضر و بر اساس اطلاعات منتشر شده، تعدادی از تریدر‌ها اقدام به باز کردن معاملات Options کرده‌اند.

معامله‌گران در حال بازکردن معاملات Options خود در محدوده 46 هزار دلار هستند، به امید این‌ که قیمت بیت کوین بالاتر برود و باعث کسب سود آ‌ن‌ها شود.

این در حالی است که این معامله‌گران همچنین اقدام به شرط‌بندی بر روی این قضیه کرده‌اند که بیت کوین تا تاریخ 29 آوریل، بالاتر از 50 هزار دلار معامله نخواهد شد! که این مسئله باعث شده تا حجم فروش عظیمی در آن محدوده ایجاد شود.

همان‌طور که دیدید در این روش خاص؛ معامله‌گران اقدام به باز کردن معاملات آپشن در هر دو جهت خرید و فروش می‌کنند. نام این استراتژی، استراتژی پروانه (ButterFly) است که باعث می‌شود تا احتمال ضرر بسیار کمتر از سود شود.

در واقع، معامله‌گران با استفاده از این روش، طوری روی بیت کوین معامله Options باز کرده‌اند که اگر تا 29 آوریل قیمت بیت کوین بین 46 هزار دلار تا 55 هزار دلار باشد، آنها سود کرده‌اند!

همان‌طور که می‌توان حدس زد، احتمال این اتفاق بالا است! استراتژی پروانه، یکی از پرکاربردترین استراتژی‌ها در بین معامله‌گران قرارداد‌های Options است. برای درک بهتر این استراتژی می‌توانید نام آن را سرچ کنید.

نوشته با این استراتژی حتی در بازار خنثی سود کنید اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.