کد خبر : 149472
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 8:50

بایننس کوین در دوراهی ریزش یا صعود

بایننس کوین در دوراهی ریزش یا صعود

زمان مطالعه: 3 دقیقه رفتار قیمت بایننس کوین (BNB) روز گذشته ضربه بزرگی به گاوها زد، زیرا بعد از شکسته شدن خط روند نزولی توسط گاوها، خرس‌ها به سرعت دست به کار شدند و نمودار BNB را به زیر خط روند برگرداندند. گاوها مجبور به قبول این ضرر شدند ولی امروز با موج مثبتی که

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رفتار قیمت بایننس کوین (BNB) روز گذشته ضربه بزرگی به گاوها زد، زیرا بعد از شکسته شدن خط روند نزولی توسط گاوها، خرس‌ها به سرعت دست به کار شدند و نمودار BNB را به زیر خط روند برگرداندند. گاوها مجبور به قبول این ضرر شدند ولی امروز با موج مثبتی که از بازار سهام به ارزهای دیجیتال وارد شده، دوباره به عرصه بازگشته اند. این بار اما احتمال بیشتری برای جهش‌های موفق وجود دارد زیرا سرمایه گذاران حالا به فراتر از نظرات چند بانک مرکزی توجه می‌کنند و می‌خواهند از فرصت‌های صعودی پیش آمده استفاده کنند، از این رو احتمال می‌رود که قیمت بایننس کوین تا پایان هفته به 452 دلار برسد.

به گزارش وب سایت اف‌ایکس استریت، وضعیت نمودار بایننس کوین در روز گذشته بسیار مثبت بود، زیرا نمودار توانسته بود از خط روند نزولی قرمز رنگی که از دسامبر سال گذشته تاکنون مانع رشد قیمت می‌شد، عبور کند. با این شکست، گاوهای بیشتری با تصور احتمال ادامه جهش‌های صعودی و ثبت یک قله تاریخی جدید، شروع به باز کردن پوزیشن خرید می‌کردند. ولی خرس‌ها جلوی این افزایش قیمت را گرفتند و این بریک صعودی را کاذب کرده و گاوها را گیر انداختند. با این ریزش 6 درصدی در یک روز، شاخص قدرت نسبی روند صعودی خود را تغییر داد و یک شکستگی نزولی در آن ایجاد شد.

نمودار قیمت BNB امروز صبح وضعیت خوبی دارد، زیرا در مناطق مختلفی مثل آسیا و اروپا قیمت‌ها در حال افزایش هستند و چندین معامله پوشش ریسک هم در حال ایجاد است.این باعث ایجاد یک جو مثبت و صعودی در بازارهای مالی و کلاس‌های دارایی مختلفی شده که ارزهای دیجیتال هم جزئی از آن‌ها است.

نکته بسیار مهم برای بایننس کوین این است که بتواند به بالای پیوت ماهانه حوالی 420 دلار راه پیدا کند و بعد از شکست خط روند نزولی ذکر شده، کندل روزانه خود را در بالای این خط ببندد تا احتمال رسیدن به سطح 452 دلار تا آخر هفته افزایش یابد.

نمودار قیمت BNB

بعد از برگشت تند قیمت از خط روند نزولی، برگشت از پیوت ماهانه 420 دلار هم ممکن شده است. این یعنی خط روند نزولی بسیار مستحکم است و با توجه به تقاطع مرگ (کشیده شدن میانگین متحرک 55 روزه به زیر میانگین متحرک 200 روزه)، دو عامل بسیار نزولی را در پیش داریم که مانع جهش قیمت خواهند شد. انتظار می‌رود که نمودار قیمت تا حوالی سطح حمایت کوتاه مدت 389 دلار و خط روند صعودی نارنجی رنگ به پایین برود و این خط مانع ریزش بیشتر قیمت BNB شود.

نوشته بایننس کوین در دوراهی ریزش یا صعود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.