کد خبر : 86532
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 9:43

بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد

بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روزنامه «بانکوک پست» در تایلند، نتایج این تحقیق نشان می دهد، بانکوک پس از پایان یافتن همه‌گیری ویروس کرونا به مطلوب‌ترین مکان برای کار کردن خانه به دوشان دیجیتالی تبدیل می..

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روزنامه «بانکوک پست» در تایلند، نتایج این تحقیق نشان می دهد، بانکوک پس از پایان یافتن همه‌گیری ویروس کرونا به مطلوب‌ترین مکان برای کار کردن خانه به دوشان دیجیتالی تبدیل می‌شود .

خانه به دوشان دیجیتالی به کسانی گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت و لپ تاپ‌های خود می‌توانند از هر مکانی از جمله کافه ها، کتابخانه‌های عمومی و فضاهای مشترک کار خود را به طور مستقل انجام دهند.

از این نظر شمار خانه به دوشان دیجیتالی، در ونکوور کانادا، نیویورک و لندن به ترتیب در رده اول تا سوم قرار دارد و در رده های بعدی بانکوک، دوبی، پالایا دل کارمن در مکزیک، لوس آنجلس، تولوم در مکزیک، پاریس و لیسبون قرار می گیرند.

این رتبه بندی براساس داده های ۹۰ هزار کاربر اینستاگرام مشخص شده است.

گفتنی است با توجه به شرایط دوران همه گیری ویروس کرونا و کار کردن از راه دور، این شیوه کار کردن مورد قبول قرار گرفته است.

از آغاز شیوع بیماری کرونا تا ماه ژوئیه ۲۰۲۰، حدود ۱۲ درصد به تعداد مشاغل مستقل اضافه شده است.

پیش بینی می‌شود موجی از این افراد پس از پایان همه گیری این شیوه کار کردن را ادامه دهند.

بر پایه این گزارش، تایلند می تواند از این فرصت استفاده کرده تا با بازگشایی فضاهای کاری اشتراکی و گزینه اقامت کوتاه مدت شرایط را برای زندگی خانه به دوشان دیجیتالی تسهیل کرده و با سیل عظیم این افراد برای اقامت و زندگی در این کشور مواجه شود.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.