کد خبر : 138171
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 13:30

بازی NBA Top Shot چیست؟ دانلود + آموزش کامل

بازی NBA Top Shot چیست؟ دانلود + آموزش کامل

زمان مطالعه: 6 دقیقه مقدمه بازار توکن‌های غیرمثلی یا همان NFT ها، روز به روز گسترده‌تر می‌شود. ارزش مالی این حوزه، هم‌اکنون حدود 7.5 میلیارد دلار است! بنابراین، هر روز افراد و گروه‌های شغلی و ورزشی بیشتری به این حوزه می‌پیوندند. حالا هم نوبت بازیکنان بسکتبال NBA آمریکا است که به این حوزه وارد شوند!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

بازار توکن‌های غیرمثلی یا همان NFT ها، روز به روز گسترده‌تر می‌شود. ارزش مالی این حوزه، هم‌اکنون حدود 7.5 میلیارد دلار است! بنابراین، هر روز افراد و گروه‌های شغلی و ورزشی بیشتری به این حوزه می‌پیوندند. حالا هم نوبت بازیکنان بسکتبال NBA آمریکا است که به این حوزه وارد شوند! در ادامه به بررسی بازی NBA Top Shot که مربوط به همین مسئله است می‌پردازیم.

بازی NBA Top Shot چیست و چگونه می‎توان از آن درآمد داشت؟

بازی ان بی ای تاپ شات یک بازی بلاکچینی است که مانند تمام بازی‌های بلاکچینی، برای شما امکان درآمدزایی را فراهم کرده است. بازی NBA Top Shot یک سال قبل از عرضه، در حال ساخت و توسعه بود و زمان زیادی را روی ساخت و طراحی این بازی گذاشته شده است.

این بازی توانسته مجوز رسمی انجمن ملی بازیکنان بسکتبال ایالات متحده را اخذ کند. بنابراین، از دید بازیکنان حرفه‌ای بسکتبال مورد تأیید است. در واقع این بازی یک بازار بزرگ است که به شما امکان خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی لحظات حساس و هیجان‌انگیز بازیکن‌های مختلف را می‌دهد!

شاید درک این موضوع کمی برای شما سخت باشد! منظور از خرید لحظات حساس و هیجان‌انگیز بازی چیست؟ برای مثال شما می‌توانید صاحب اصلی صحنه گل دانک مایکل کارتر ویلیامز (Michael Carter-Williams) در سال 2013 باشید که به صورت توکن غیرمثلی به شما واگذار می‌شود.بازی NBA Top Shot

این گونه توکن‌های غیرمثلی، اگر مربوط به صحنه‌هایی خاطره‌سازتر و قدیمی‌تر باشند، با ارزش‌تر خواهند بود! برای مثال فرض کنید که روزی گل خداداد عزیزی به استرالیا به صورت توکن NFT به ‌فروش برسد! قطعاً این صحنه ارزش بالایی خواهد داشت!

حالا ممکن است با خود بگویید که چرا باید بابت این‌ گونه توکن‌های غیرمثلی پول پرداخت کرد و آنها را خرید!

این صحنه‌ها چون که کمیاب‌ و خاص‌اند ارزش خرید دارند! مثلاً ما فقط یک صحنه گل خداداد عزیزی به استرالیا را داریم و همین خاص بودن آن می‌تواند دلیلی بر ارزش بالای آن باشد.

این صحنه‌ها، در بازی NBA Top Shot به صورت کارت برای خرید در دسترس هستند. قیمت هر کارت بازی ان بی ای تاپ شات بسته به ارزش آن متفاوت است اما بازه قیمتی که برای کارت‌های درون بازی در نظر گرفته شده، از 10 دلار شروع می‌شود.

در حال حاضر 3 سطح کارت رایج، کمیاب و افسانه‌ای در بازی وجود دارد که می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

ناگفته نماند که بعضی از صحنه‌های درون بازی نیز چندین بار به فروش می‌رسند! مثلاً ممکن است صحنه خاصی از گل یکی از بازیکنان بسکتبال به تعداد 5000 عدد به فروش برسد! طبیعتاً این کارت‌ها ارزش کمتری دارند. هر چه یک کارت یا همان صحنه، کمیاب‌تر باشد، گران‌تر هم هست.

این بازی در اوایل راه خود است و هم‌اکنون می‌توان با قیمت کمتری اقدام به خرید کارت‌های درون بازی کرد. با سرمایه‌گذاری در این بازی بلاکچینی که مورد تأیید انجمن بازیکنان بسکتبال آمریکا نیز هست، می‌توانید شانس چندین برابر کردن سرمایه خود را داشته باشید.بازی ان بی ای تاپ شات

آیا می‌توان در بازی NBA Top Shot سرمایه‌گذاری کرد؟

متأسفانه نمی‌توان پاسخ قطعی در این زمینه داد، اما با توجه به ویژگی‌های این پروژه بلاکچینی، به ‌نظر می‌آید که بازی تاپ شات آمده است که بماند.

بسکتبال، یکی از پرطرفدار‌ترین ورزش‌های جهان است و نوجوانان زیادی به آن علاقه دارند. در حال حاضر بازی NBA Top Shot حدود 200 هزار کاربر فعال دارد که این مقدار هنوز بسیار کم است!

بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در این بازی را دارید، بهتر است زود‌تر اقدام کنید. در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری همیشه با ریسک همراه است، بنابراین باید اصل مدیریت سرمایه را رعایت کنید.

کارت ان بی ای تاپ شات

همان‌طور که اشاره شد، این بازی در مراحل اولیه فعالیت خود است، تیم توسعه‌دهنده این بازی می‌تواند امکاناتی را به بازی اضافه کند که حتی فکرش را هم نمی‌کنید!

این موارد را در هنگام خرید کارت رعایت کنید!

اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در این بازی گرفته‌اید، باید حتماً نکاتی را در هنگام خرید کارت‌ها لحاظ کنید تا خرید بهتری داشته باشید. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین آنها اشاره شده است.

بازیکن مهم است!

کاملاً مشخص است که اگر کارت مربوط به صحنه بازیکنی مانند مایکل جردن (Michael Jordan) را خریداری کنید، شانس برد خود را افزایش داده‌اید! طبیعتاً اینکه کارت خریداری‌شده مربوط به کدام بازیکن بسکتبال است، بسیار مهم است. سعی کنید در هنگام خرید حتماً به این مسئله توجه داشته باشید.

همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

حتما قبل از خرید کارت، در مورد بازیکنان بسکتبال موجود در بازی تحقیق کنید. شاید یک بازیکن با پتانسیل بالا پیدا کردید که قیمت کارت صحنه‌اش در بازی بسیار کم است، ولی ممکن است در آینده احتمال معروف شدن آن بازیکن و در نتیجه افزایش قیمت کارت شما بالا برود!Dapper

صحنه و لحظه کارت نیز مهم است!

سعی کنید روی صحنه‌هایی از بازی سرمایه‌گذاری کنید که واقعاً ارزشمند باشند. هر چقدر یک لحظه خاص باعث افزایش حس غرور و هیجان در مردم شود، آن صحنه طرفداران بیشتری خواهد داشت و مسلماً ارزشمندتر نیز خواهد بود.

شماره سریال کارت مهم است!

هر کارتی که در بازی وجود دارد، با یک شماره سریال خاص مشخص شده است. هر چه این شماره سریال کمتر باشد، ارزش کارت بالاتر خواهد بود.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر شماره سریال مربوط به کارت صحنه یک بازیکن، با شماره پیراهن آن بازیکن در دنیای واقعی مطابقت داشته باشد، ارزش آن کارت بالاتر خواهد بود!

نایاب بودن کارت نیز بسیار مهم است!

اگر کارتی کمیاب‌تر باشد، باارزش‌تر نیز خواهد بود! این مسئله کاملاً مشخص است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. بنابراین سعی کنید کارت‌هایی را در بازی بخرید که کمیاب‌تر باشند.

Dapper

رعایت تمام موارد ذکرشده در این مقاله، می‌تواند به شما در یک خرید خوب کمک کند.

برای شروع بازی و دانلود، به این لینک مراجعه کنید.

سخن پایانی

بازی NBA Top Shot یکی از بازی‌های خلاقانه‌ای است که بر بستر بلاکچین راه‌اندازی شده است. همان‌طور که اشاره شد، ورزش بسکتبال، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. بنابراین این بازی می‌تواند با جذب این طرفداران به اکوسیستم خود، رشد‌هایی تاریخی را ثبت کند. نکته مهم و حائز اهمیت درباره این بازی، مجوزی است که تیم توسعه‌دهنده آن، از انجمن ملی بازیکنان بسکتبال ایالات متحده دریافت کرده‌ است.

سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای، ریسک‌ و سود را در کنار هم برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین برای سرمایه‌گذاری در این استارت آپ (StartUp) ورزشی با دقت عمل کنید.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

نوشته بازی NBA Top Shot چیست؟ دانلود + آموزش کامل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.