کد خبر : 147310
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 13:30

بازی گیلد آو گاردینز (Guild of Guardians) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

بازی گیلد آو گاردینز (Guild of Guardians) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

زمان مطالعه: 7 دقیقه مقدمه در ماه‌های گذشته، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و NFT محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. امکان کسب درآمد در کنار لذت بردن از طی کردن مراحل جذاب بازی، سبب شده که کاربران زیادی، اقدام به نصب بازی‌های کریپتویی کنند. یکی از بازی‌هایی که سروصدای زیادی به پا کرده و قرار است

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

در ماه‌های گذشته، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و NFT محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. امکان کسب درآمد در کنار لذت بردن از طی کردن مراحل جذاب بازی، سبب شده که کاربران زیادی، اقدام به نصب بازی‌های کریپتویی کنند. یکی از بازی‌هایی که سروصدای زیادی به پا کرده و قرار است در ماه‌های آینده راه‌اندازی شود، بازی گیلد آو گاردینز (Guild of Guardians) است. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت این بازی را عدم نیاز به سرمایه اولیه دانست.

بازی گیلد آو گاردینز چیست؟

گیلد آو گاردینز، یک بازی نقش‌آفرینی موبایلی است که به صورت چندنفره اجرا می‌شود. در این بازی، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال کسب کنند. Guild of Guardians در دسته بازی‌های مبتنی بر فناوری بلاکچین با قابلیت کسب درآمد، قرار می‌گیرد.

بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) متعددی در پلتفرم‌های مختلف توسعه داده شده‌اند، اما بازی گیلد آو گاردینز قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که آن را از سایر بازی‌ها، متمایز کرده است. هر کسی که گوشی هوشمند دارد، می‌تواند کسب درآمد از بازی Guild of Guardians را شروع کند. بازیکنان می‌توانند آیتم‌های ارزشمند درون بازی و قهرمانان جدید را به کمک توکن GOG خرید و فروش کنند. همچنین به راحتی، امکان تزریق سرمایه یا خارج کردن دارایی از بازی وجود دارد.

حضور در انجمن‌ها و گروه‌ها، راهی برای پیشرفت بیشتر و سریع‌تر بازیکنان است. برای ایجاد بهترین تیم از نگهبانان (Guardians) و مقابله با دشمنان درون بازی، همکاری با سایر کاربران ضروری است.

سفر به سیاه‌چاله‌ها

بازی گیلد آو گاردینز، در یک محیط فانتزی-‌تخیلی اجرا می‌شود. کاربران، از ابتدای بازی در سیاه‌چاله‌ها مشغول نبرد با دشمنان و مهاجمان می‌شوند. با عبور از هر سیاه‌چاله و تکمیل چالش‌ها، منابع، رمزارز و تجهیزات به دست می‌آورید. بازیکنان می‌توانند از این جوایز برای به دست آوردن و تقویت قهرمانان (شخصیت‌های بازی) و ایجاد یا خرید تجهیزات قوی‌تر، استفاده کنند.

گیلد آو گاردینز

هر سیاه‌چاله‌ در بازی Guild of Guardians، منحصربه‌فرد است. هیولاها، دشمنان و تله‌هایی که برای گیمر در هر سیاه‌چاله وجود دارد، بسیار متنوع است. این موضوع، سبب افزایش جذابیت بازی و سخت‌تر شدن پیروزی در نبردها می‌شود.

انجمن‌ها (Guild) چگونه کار می‌کنند؟

از آنجا که هدف این بازی، گرد هم آوردن بازیکنان در یک محیط چندنفره است، انجمن‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. برای کسب جوایز و پاداش‌های بیشتر، رسیدن به مراحل انتهایی بازی و دسترسی به برخی مراحل و حالت‌های بازی، باید عضوی از یک انجمن یا Guild باشید. در این مراحل، دشمنان قوی‌تری به سراغ شما می‌آیند و در صورت پیروزی، پاداش‌های ارزشمندتری دریافت خواهید کرد.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای NFT

انجمن‌ها، چهار سطح مختلف دارند. در این سطوح، تعداد اعضا و سهم رهبران متفاوت است. این چهار سطح عبارتند از:

  • انجمن ماجراجویان: دارای 20 عضو که رهبر انجمن، 1 درصد از هر فروش را دریافت می‌کند.
  • انجمن جنگجویان: دارای 30 عضو که رهبر انجمن، 2.5 درصد از هر فروش را دریافت می‌کند.
  • انجمن افسانه‌ها: دارای 40 عضو که رهبر انجمن، 5 درصد از هر فروش را دریافت می‌کند.
  • انجمن اسطوره‌ها: دارای 50 عضو که رهبر انجمن، 10 درصد از هر فروش را دریافت می‌کند.

داوطلبان اولیه حضور در بازی گیلد آو گاردینز این شانس را داشتند که قبل از عرضه بازی، انجمن‌ها را با قیمت‌های 200 تا 100 هزار دلار، خریداری کنند. طبق گفته سایت رسمی بازی گیلد آو گاردینز، در حال حاضر همه این انجمن‌ها، فروخته شده‌اند.

آیا برای پیشرفت در بازی گیلد آو گاردینز باید پول خرج کنیم؟

بازی گیلد آو گاردینز یک بازی موبایلی رایگان است و برای شروع بازی، نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه نیست. هدف توسعه‌دهندگان این است که بازی Guild of Guardians را به یک نوع پلتفرم بازی برای کسب درآمد (Play to Earn) تبدیل کنند. پیشرفت و کسب درآمد از طریق تلاش فردی و جمعی میسر خواهد شد. فرآیندهای بازی به گونه‌ای طراحی شده است که تخصیص سرمایه اولیه برای پیشرفت در بازی الزامی نیست.

Guild of Guardians

توسعه‌دهندگان تمایل دارند که درآمدزایی و ترقی در بازی گیلد آو گاردینز بر مبنای استراتژی و مهارت باشد؛ نه اینکه صرفا یک بازی نقش‌آفرینی پولی در موبایل طراحی شده باشد. به گفته تیم توسعه این بازی، خرج کردن پول برای خرید تجهیزات و قابلیت‌ها ضربه‌ای به منافع سایر بازیکنان نخواهد زد.

مالکیت آیتم در بازی Guild of Guardians

تیم توسعه گیلد آو گاردینز، بازی را به شکلی توسعه داده است تا بازیکنان بتوانند آیتم‌ها و قهرمانان را به مالکیت خود درآورند. به کمک فناوری بلاکچین، تمامی آیتم‌های درون بازی، قهرمانان و موجودات فضایی، به عنوان دارایی‌ها و بر اساس استاندارد ERC-721، توسعه داده شده‌اند. هر کدام از این دارایی‌ها، یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) دارند. بلاکچین اتریوم، میزبان این توکن‌ها است و برای شروع بازی، باید از کیف‌پول اتریومی استفاده کرد.

علاوه بر این، تیم گیلد آو گاردینز، از فناوری Immutable X برای افزایش امنیت، تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری بهره می‌گیرد. این فناوری، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است. به کمک این راهکار، کارمزد تراکنش‌ها (Gas) صفر و سرعت پردازش، بسیار بالا است. همچنین، در این بازی از توکن‌های ERC-20 و ERC-721، پشتیبانی می‌شود.

توکن GOG یا رمزارز Gems

توکن GOG، ارز رسمی درون بازی است. این توکن، با استاندارد ERC-20 طراحی شده است. به کمک رمزارز Gems، بازیکنان می‌توانند به تجهیزات خاص و قابلیت‌هایی مثل ساخت و ادغام آیتم‌های درون بازی، دسترسی داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای Guild of Guardians می‌توانید قیمت توکن GOG و نمودار آن را مشاهده کنید.

تیم توسعه بازی، از توکن GOG برای افزایش انگیزه گیمرها استفاده می‌کند. این تیم ممکن است توکن‌ها را در قبال برخی از اقدامات و تلاش‌ها، به عنوان پاداش بین اعضای انجمن توزیع کند. مشارکت در رویدادهای اجتماعی، کمک‌های مالی، مسابقات و … برخی از این فعالیت‌ها هستند.توکن GOG

در مجموع، 20 میلیون توکن GOG طی چهار سال عرضه خواهد شد. 35 درصد از این توکن‌ها، برای پاداش بازیکنان در نظر گرفته شده است. 30 درصد، به جوایز جامعه اختصاص خواهد یافت و 20 درصد به توسعه‌دهندگان تعلق می‌گیرد. 8.5 درصد از کل عرضه رمزارز Gems به حامیان اولیه اعطا می‌شود و در نهایت، 6.5 درصد در اختیار بنیاد بازی خواهد بود.

تیم توسعه گیلد آو گاردینز

بازی گیلد آو گاردین توسط استپیکو (Stepico) ساخته شده است و از طریق شرکت ایموتیبل (Immutable)، منتشر خواهد شد.

Immutable، یک استارت‌آپ توسعه بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. این شرکت، از طرف سرمایه‌گذاران مشهوری مانند Galaxy Digital ،Naspers ،Coinbase ،Apex Capital ،Nirvana Capital و Continue Capital حمایت می‌شود.

استپیکو، یک تیم اوکراینی است که بازی‌هایی را برای موبایل و کامپیوتر، طراحی می‌کند. از دیگر بازی‌های ساخته‌شده توسط این تیم، می‌توان به MMA Manager ،TD Battles و Bigfoot اشاره کرد. این تیم از فناوری سه‌بعدی Unity، به عنوان معماری اصلی خود استفاده می‌کند. برخی از شرکای این تیم عبارتند از: استودیوهای آمازون، یونیورسال، موبی‌فان و استودیو پری.

چشم‌انداز بازی گیلد آو گاردینز

نقشه راه بازی Guild of Guardians شامل چند نقطه عطف است. پیش‌سفارش NFT‌های کلکسیونی بازی، به زودی شروع خواهد شد. توکن‌های فروخته‌شده در این دوره، قابل معامله هستند.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

راه‌اندازی بازی گیلد آو گاردینز برای سه ماهه دوم سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، نسخه آلفا برای آزمایش استفاده از رمزارز Gems در دسترس است. در پاییز سال 2022، بازی وارد مرحله بتا می‌شود. در این دوره، رونمایی از حالت‌های متنوع، اجرای بسیاری از آپدیت‌ها و رفع مشکلات احتمالی پیگیری خواهد شد. انتشار نسخه اصلی و کامل بازی، در بهار سال 2023 خواهد بود.

سخن پایانی

بازی گیلد آو گاردینز برخلاف بسیاری از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه ندارد. همچنین رقابت و مراحل، به صورتی طراحی شده که مهارت و استراتژی، عامل کلیدی برای پیشرفت و کسب درآمد است. این بازی که تنها نسخه آزمایشی آن عرضه شده است، می‌تواند بستر خوبی برای تلفیق تفریح و درآمدزایی باشد.

توکن GOG ارز بومی این بازی محسوب می‌شود که عرضه کامل آن، ۴ سال زمان خواهد برد. با توجه به استقبال فعالان این حوزه از بازی Guild of Guardians به نظر می‌رسد روزهای خوبی در انتظار این بازی و توکن بومی آن خواهد بود.

نوشته بازی گیلد آو گاردینز (Guild of Guardians) چیست؟ دانلود + آموزش کامل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.