کد خبر : 137413
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 13:30

بازی کلش آو استریمرز (Clash of Streamers) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

بازی کلش آو استریمرز (Clash of Streamers) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

زمان مطالعه: 7 دقیقه مقدمه دنیای بازی‌های بلاکچینی، روز به روز در حال گسترش است و هر روز بازیکنان بیشتری به این اکوسیستم می‌پیوندند! بازی Clash of Streamers یک بازی تحت بلاکچین است که اخیراً مورد توجه بسیاری از بازیکنان یا همان گیمر‌ها قرار گرفته است. به دلیل ماهیت تحت بلاکچین بودن این بازی و

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

دنیای بازی‌های بلاکچینی، روز به روز در حال گسترش است و هر روز بازیکنان بیشتری به این اکوسیستم می‌پیوندند! بازی Clash of Streamers یک بازی تحت بلاکچین است که اخیراً مورد توجه بسیاری از بازیکنان یا همان گیمر‌ها قرار گرفته است. به دلیل ماهیت تحت بلاکچین بودن این بازی و طبیعتاً استفاده از توکن‌های غیرمثلی (NFT) در آن، امکان کسب درآمد از این بازی نیز وجود دارد.

بازی Clash of Streamers چیست؟

شاید پیش خود فکر کنید که چنین بازی‌ای که قابلیت کسب درآمد نیز دارد، قطعاً باید پولی باشد و کاربران حتماً باید وجهی را برای بازی کردن بپردازند.

ولی بازی کلش آو استریمرز کاملاً رایگان است و برای بازی کردن، نیازی به پرداخت هزینه ندارید! البته مانند اکثر بازی‌های این‌چنینی، قابلیت خرید امکانات و منابع، پولی است که استفاده از آنها اختیاری است.

به عنوان یک بازیکن، شما باید در جهت پیشرفت حساب کاربری خود تلاش کنید و قهرمانان خود را هر روز قدرتمندتر از روز قبل کنید. قهرمانان خود را تمرین دهید و به توانایی‌هایشان اضافه کنید. هرچقدر که به بهبود توانایی قهرمانان خود بپردازید، پیشرفت بیشتری در بازی Clash of Streamers خواهید کرد و طبیعتاً شانس کسب درآمد بیشتری نیز خواهید داشت!بازی Clash of Streamers

فعالیت بیشتر، یعنی شانس بیشتر دریافت هدایای رایگان!

طبیعتاً فعالیت بیشتر، شانس شما را برای پیشرفت سریع‌تر در بازی افزایش می‌دهد. یکی از نکاتی که درباره این بازی وجود دارد، مکانیسم پاداش‌دهی آن است. به این معنی که هر چقدر بیشتر در بازی فعال باشید و روزانه به بازی خود سر بزنید، پاداش و توانایی‌های بیشتری به شما اهدا می‌شود.

بنابراین با فعالیت بیشتر در بازی، تعداد جوایزی که به شما اهدا می‌گردد بیشتر می‌شود و طبیعتاً پیشرفت شما در بازی نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که تمام این هدایا به صورت کاملاً رایگان به کاربران فعال اهدا می‌گردد!

افزایش سطح کاربری با خرید آیتم‌های درون بازی و فعالیت بیشتر!

همان‌طور که تاکنون درباره آن صحبت کرده‌ایم، فعالیت بیشتر در بازی Clash of Streamers موجب دریافت هدایا و توانایی‌های مخصوص بیشتری می‌شود که مستقیماً به پیشرفت شما در بازی کمک می‌کند.

یکی دیگر از مسائلی که به پیشرفت شما در بازی کمک می‌کند، فعالیت هوشمندانه در بازی است! هر بازی، نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارد و کسانی که مهارت‌های بیشتری دارند، طبیعتاً شانس بیشتری نیز برای پیشرفت در بازی خواهند داشت.

بازی Clash of Streamers

خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌‌ای، یکی از ویژگی‌هایی است که اکثر بازی‌‎ها، از آن پشتیبانی می‌کنند. با خرید آیتم‌های درون بازی می‌توانید با سرعت بیشتری قهرمانان خود را قدرتمند کنید و شانس دریافت جایزه به صورت توکن NFT برای شما افزایش می‌یابد.

بازی Clash of Streamers سطوح کاربری مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به بازیکن می‌دهند. سطوح ویژه یا همان VIP که درون بازی قرار دارند، بسیار حائز اهمیت هستند.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

مثلاً سطح ویژه اول، روزانه تعداد 365 هزار الماس به شما می‌دهد، بدون اینکه نیاز باشد وقت اضافی را در بازی تلف کنید! پاداش ورود یا Login Reward شما افزایش می‌یابد، امکانات بیشتری به بخش معاملات شما افزوده می‌شود و کارمزد معاملاتتان نیز کمتر خواهد شد! اینها همگی بخشی از مزایای دریافت سطح VIP1 است.

سطوح کاربری، بر اساس ارزش معاملات شما در بازی تعیین می‌شوند. هر چه ارزش معاملات شما بالا‌تر باشد، مقدار تجربه ویژه‌ یا همان VIP XP دریافتی شما بیشتر خواهد بود. برای دریافت VIP1 شما به VIP XP 200 نیاز خواهید داشت.بازی کلش آو استریمرز

از رویدادهای (Events) درون بازی نهایت استفاده را ببرید!

رویداد‌های درون بازی Clash of Streamers یکی از امکانات ویژه‌ بازی است که سرعت پیشرفت شما را چند برابر می‌کند! مثلاً رویداد Golden Boost یکی از بهترین رویداد‌های بازی است که بازیکن می‌تواند با هزینه‌ای معادل 5 یورو، به ویژگی‌هایی نظیر VIP XP، توانایی‌های مخصوص قهرمان و افزایش شانس برای جمع‌آوری کارت‌های افسانه‌ای دست بیابد.

البته تمام جوایز یک رویداد در زمان پایان آن به شما داده می‌شوند. همچنین یکی از ویژگی‌های رویداد Golden Boost این است که شما تنها با یک‌ بار خرید آن، می‌توانید همیشه از این رویداد استفاده کنید.

این معاملات را حتماً انجام دهید!

انجام معاملات، یکی از بخش‌های مهم بازی Clash of Streamers است که هر چقدر در آن توانایی بیشتری داشته باشید، جوایز بیشتری نصیب‌تان می‌شود.

با انجام هر معامله در بازی، حدوداً 25 کوین (سکه) به نام سل پوینت (Sell Point) به شما تعلق می‌گیرد. اهمیت این کوین‌ها در بازی بسیار بالا است.

در واقع شما با داشتن این کوین‌ها، دیگر نیازی به خرج کردن پول در بازی ندارید! این کوین‌ها طی خرید‌هایی که در بازی انجام می‌دهید و فعالیت‌هایی که در بازی دارید به شما اهدا می‌شوند.بازی کلش آو استریمرز

معامله کسب اعتبار یا Prestige Boost

انجام این معامله مستقیماً بر افزایش سرعت پیشرفت شما در بازی Clash of Streamers و کسب اعتبار‌تان تأثیر دارد! با انجام این معامله، حدود 30 Sell Point به علاوه جوایز و جواهرات اضافی دریافت خواهید کرد! اگر می‌خواهید که این معامله را انجام دهید، به دنبال نام آن در بازی بگردید.

همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

معامله هیجان‌انگیز یا Insanity Boost

این معاملات، هر چند وقت یک‌ بار به نمایش در ‌می‌آیند و اگر روزی آن را مشاهده کردید، باید بسیار خوشحال باشید؛ زیرا این معامله ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به کاربر ارائه می‌دهد.

با انجام دادن این معامله یا Deal به صورت دائمی و با هر بار افزایش سطح در بازی، کاربر 100 تجربه ویژه VIP XP و 1000 الماس و 1 سل پوینت دریافت می‌کند.توکن HERO

از Sell Point های خود، به درستی استفاده کنید!

همان‌طور که قبلاً هم به آن اشاره کردیم، سل پوینت‌ها بسیار با ارزش هستند؛ به طوری که شما تنها با پرداخت 25 عدد از آن‌، می‌توانید معامله‌ای که نیاز به 100 یورو وجه نقد دارد را انجام دهید!

یک نوع از Deal ها وجود دارند که بر خلاف معاملاتی که تا اینجا معرفی کردیم همیشه در دسترس‌اند! نام یکی از این رویداد‌ها، رویداد ویژه یا Special Boost است که برای انجام آن حدود 100 یورو وجه نقد لازم است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را انجام دهید، ولی نه در اوایل بازی!

مثلاً رویداد ویژه Special Boost به کاربر، یک قهرمان و VIP XP 1000 همراه با چندین جوایز ارزنده دیگر می‌دهد.توکن HERO

سخن پایانی

کاملاً مشخص است که دنیای گیمینگ در حال حرکت به سمت بلاک‌چینی شدن است و تعداد گیمر‌های علاقه‌مند به بازی‌های بلاکچینی روز به روز بیشتر می‌شود. همچنین هر روزه تعداد بیشتری بازی تحت بلاکچین‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

بازی Clash of Streamers یک بازی در سبک انجام نبرد‌های مختلف و تقویت قهرمان‌های درون بازی و جمع‌آوری مجموعه‌های NFT است که منجر به کسب درآمد نیز می‌شود.

این بازی توکن اختصاصی خود به نام توکن HERO را نیز به عموم کاربران معرفی کرده است. ولی به دلیل نوظهور بودن بازی و توکن اختصاصی آن، خرید و فروش این توکن کمی سخت است؛ زیرا این توکن در صرافی‌های کمی لیست شده است.

برای شروع بازی و دانلود، به این لینک مراجعه کنید.

نوشته بازی کلش آو استریمرز (Clash of Streamers) چیست؟ دانلود + آموزش کامل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.