کد خبر : 134127
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 13:30

بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو

بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو

زمان مطالعه: 8 دقیقه مقدمه بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) نوعی بازی در ژانر نقش‌آفرینی فانتزیِ تهاجم به دخمه‌ها و سیاه‌چاله‌ها است که جهان دیفای (DeFi)، توکن‌های غیر‌مثلی (NFT) و کسب درآمد از بازی را همگی یکجا جمع کرده است. شروع بازی کم‌هزینه است؛ پول مخصوص بازی به آسانی در دسترس است و گیم‌پلی آن

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مقدمه

بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) نوعی بازی در ژانر نقش‌آفرینی فانتزیِ تهاجم به دخمه‌ها و سیاه‌چاله‌ها است که جهان دیفای (DeFi)، توکن‌های غیر‌مثلی (NFT) و کسب درآمد از بازی را همگی یکجا جمع کرده است. شروع بازی کم‌هزینه است؛ پول مخصوص بازی به آسانی در دسترس است و گیم‌پلی آن سطح‌بندی دارد. بازی کریپتو ریدرز شرایطی را فرآهم آورده که شروع کار برای آن دسته از افرادی که به‌تازگی با NFT آشنا شده‌اند و هواداران پر‌وپا قرص این نوع توکن‌ها، به یک‌ اندازه آسان باشد. در این مقاله می‌کوشیم پس از معرفی بازی کریپتو ریدرز، نحوۀ کسب درآمد از آن را توضیح دهیم.

در ویدیوی زیر آموزش گام به گام بازی کریپتو ریدرز (Crypto raiders) به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) چیست؟

کریپتو ریدرز یک توکن NFT کاربردی و نوعی بازی در سبک نقش‌آفرینی (RPG) است که از زِد.ران (Zed.Run) و دنیای وارکرافت (World of Warcraft) الهام گرفته است. بازیکنان در این بازی شخصیت‌های خود را به میدان مبارزه می‌فرستند تا دخمه‌ها را غارت کنند، غول‌های مراحل مختلف را شکست دهند و توکن به دست بیاورند. شما می‌توانید شبیه‌سازی مبارزه خود با دشمنان (مشابه بازی معروف سیمز) را در متاورس تماشا کنید.

برای شروع بازی، ابتدا باید یک ریدر یا مهاجم (Raider) خریداری کنید. این شخصیت‌ها از جنس توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) هستند و می‌توانید آنها را از OpenSea بخرید. شما می‌توانید نام شخصیت‌هایتان را انتخاب کنید، ظاهرشان را به دلخواه خود تغییر دهید و آنها را به ابزار، ادوات، معجون‌ها و سلاح‌های مختلف مجهز کنید.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های NFT خودشان، موسوم به موب (MOBS)، را داشته باشند. به صورت خلاصه موب‌ها دشمنانی هستند که از دخمه‌ها در برابر مهاجمان محافظت می‌کنند. اگر موب شما بتواند مهاجم‌ها را مغلوب کند، بخشی از لوازم و توکن‌های AURUM قربانی را تصاحب خواهد کرد. موب‌ها را می‌توان همانند مهاجمان از بازار OpenSea خرید.

توکن‌های بازی Crypto Raiders

بازی Crypto Raiders دو توکن دارد: RAIDER و AURUM. توکن RAIDER نمایانگر کلیتی از اکوسیستم اقتصادی حاکم بر بازی Crypto Raiders است. هولدرهای توکن RAIDER از تمام درآمدهای ایجادشده در بازی که به واسطه خرید‌ها و فعالیت‌ها ایجاد شده، سهم خواهند داشت.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

از سوی دیگر، توکن AURUM پول داخلی بازی به حساب می‌آید. شما می‌توانید توکن AURUM را از طریق حملات موفقیت‌آمیز به دخمه‌ها یا شکست مهاجمان از موب‌هایتان به دست بیاورید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با استیک‌کردن توکن RAIDER، توکن AURUM تصاحب کنند.

آموزش و کسب درآمد از بازی کریپتو ریدرز

در ابتدا برای اینکه این بازی را آغاز کنید، لازم است یک مهاجم (Raider) داشته باشید. می‌توانید در بزرگ‌ترین بازار خرید و فروش توکن‌های غیر‌مثلی، یعنی OpenSea مهاجم بخرید. این خرید باید با استفاده از اتری (ETH) انجام شود که به شبکه پالی گان متصل شده باشد. در OpenSea امکانی تعبیه شده که به کاربران اجازه می‌دهد اتر را به بلاکچین پالی‌گان متصل کنند و تنها با چند کلیک ساده یک مهاجم بخرند. در حال حاضر، خرید مهاجم نسبتاً ارزان است و چیزی حدود 0.05 ETH برایتان آب می‌خورد. علاوه بر این، استخدام مهاجمان در طول زمان موجب تنوع شخصیت‌‌ها خواهد شد و این به نوبۀ خود باعث می‌شود که شروع بازی برای همه افراد هزینه کمتری داشته باشد.

بازی کریپتو ریدرزهر ریدر یا مهاجم خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی دارد که بر قابلیت‌ها و قیمتش اثر می‌گذارد. هر ویژگی، خوشبختانه به راحتی قابل فهم است. هر مهاجم نژاد (انسان، پری و اُرک) و نسلی دارد که ارتباطی به توانایی‌هایش در بازی ندارد. همچنین هر کدام سطحی دارند که به صورت عددی در سمت چپ نام ریدر در بازار OpenSea نمایش داده می‌شود. سطح هر ریدر از 1 تا 7 متغیر است و 7 بالاترین سطح ممکن از توانایی‌های یک ریدر را نشان می‌دهد.

هر ریدر سلاح‌ها و ابزار (Gear) خاص خود را دارد. می‌توانید فهرستی از ابزار و سلاح‌ها را در بخش توضیحات ریدر در OpenSea مشاهده کنید. اگر می‌خواهید بدانید که کدام سلاح بهتر است، می‌توانید به انجمن Crypto Raiders در Discord مراجعه کنید و در آنجا اطلاعات مفیدی در مورد کاربرد ابزار و ادوات به دست آورید. از آنجا که نوع سلاح می‌تواند در مبارزات ریدرها بسیار تأثیرگذار باشد، لذا یافتن لیست مفیدی از سلاح‌ها کار ارزشمندی است.

بازی کریپتو ریدرز

پس از آنکه ریدر مورد نظر خود را به مجموعه اضافه کردید، باید شبکه اصلی پالی‌گان را به متامسک خود متصل کنید تا از هم‌کنش‌پذیری بازی مطمئن شوید. برای افزودن پالی‌گان به شبکه متاماسک می‌توانید از این راهنما استفاده کنید. سپس برای شروع بازی، باید کیف‌پول خود را به سایت بازی کریپتو ریدرز متصل کنید.

برای شروع بازی کریپتو ریدرز و دانلود از این لینک استفاده کنید.

بازی کریپتو ریدرز

برای شروع بازی باید روی دکمه «Missions» کلیک کنید که در پی آن صفحه‌ای از سیاه‌چاله‌های موجود هفته باز خواهد شد. در حال حاضر 8 چالش مختلف با غول‌هایی از رتبه 1 تا 9 وجود دارند. مهاجم می‌تواند بسته به قابلیت‌ها و سلاح‌هایی که در اختیار دارد، سیاه‌چاله‌های بالاتر از سطح خود را تکمیل کند؛ اما این به سبک بازی کاربر و استراتژی‌های مختلفی که به کار می‌برد بستگی دارد.

بازی کریپتو ریدرز

هر چه مراحل سیاه‌چاله‌ها جلوتر می‌رود، شکست غول آخر هر مرحله هم سخت‌تر خواهد شد. در عین حال، کاربر نیز می‌تواند در مراحل بالاتر تجربیات بیشتر و سلاح‌های بهتری به دست بیاورد. هر چهارشنبه اجازه 5 حمله رایگان به هر شخصیت داده می‌شود تا مأموریت‌ها را به پایان برساند و غنائم جمع کند. همگام با یورش‌ها، ظرفیت تجارب نیز به تدریج افزایش خواهد یافت.

تیم طراح بازی در صدد است که خرید و فروش قطعات سلاح‌‌ها را نیز امکان‌پذیر کند. علاوه بر این، قصد دارد سیستمی طراحی کند که هر ریدر با یورش ناموفق خود بسوزد و از بین برود. در حال حاضر، اگر ریدری در خلال حمله کشته شود، باقی می‌ماند اما سلاح و تجربه‌اش از بین خواهد رفت.

چگونه می‌توانیم با استفاده از نقدینگی یا استیک‌ کردن، پول مخصوص بازی Crypto Raiders را به دست بیاوریم؟

ممکن است برایتان این سؤال پیش آمده باشد که این بازی غیر از حملات هفتگی چه چیزی دیگری دارد. کاربران می‌توانند در سایت بازی در مورد مسائلی مانند شخصیت‌ها، مخفی‌گاه‌ها، پول واسط یا بخش‌های مهم بازی از جمله Raider Bank تعامل کنند.

Raider Bank بخشی است که استیک‌ کردن پول مخصوص بازی و همچنین استخرهای نقدینگی مربوط به سوشی‌ سواپ (SushiSwap) را در خود جای داده است. در این بخش بازیکنان به بانک مرکزیِ پول مخصوص بازی متصل می‌شوند و می‌توانند به واسطه آن مهاجم‌های بیشتری بخرند، حملات بیشتری انتخاب کنند و قابلیت‌های ویژه شخصیت‌های خود را ارتقا دهند. در محیط شبکه پالی‌گان، کارمزد تراکنش استفاده از استخرهای بازی کریپتو ریدرز حداقل است.

بازی کریپتو ریدرز

همان‌طور که اشاره شد، RAIDER و AURUM دو توکن بازی کریپتو ریدرز هستند که RAIDER توکن اختصاصی و AURUM پول مخصوص بازی به حساب می‌آیند. از AURUM برای خرید آیتم‌های بازی استفاده می‌شود، در حالی که RAIDER برای کسب AURUM، تصاحب RAIDER بیشتر و همچنین انجام معاملات به کار می‌رود.

Raider Bank از مکانیزم استیک ساده‌ای برخوردار است و چهار استخر نقدینگی قابل‌مدیریت دارد. به بازیکنان اعداد و ارقامی در قالب درصد سود سالیانه و ارزش کل محبوس‌شده ارائه می‌شود تا دقیقاً سر در بیاورند که هر استخر چه سرمایه‌ای در خود جا داده و چه قدر می‌تواند درآمدزایی کند. تیم طراح بازی نسبت به ارائه اطلاعات مربوط به استخرهای نقدینگی خود شفاف عمل می‌کند و به صورت هفتگی اطلاعاتی در مورد نقدینگی و همچنین روند توسعه بازی در وبلاگ‌ها منتشر می‌کند.

بازی کریپتو ریدرز

در بخش «Staking Center»، می‌توانید روی تب‌های RAIDER و AURUM کلیک کنید و به صورت خودکار به صفحه SushiSwap منتقل شوید. در آنجا می‌توانید خرید، تبادل یا افزایش نقدینگی انجام دهید. عرضه اصلی RAIDER و AURUM طی فرآیند ایرداپ به هولدر‌ان ریدرز رسید و اکنون نیز بازیکنان می‌توانند در جریان بازی توکن AURUM به دست بیاورند.

می‌توان از توکن AURUM برای خرید پول واسط جدید یا پیدا‌ کردن مخفیگاه‌ها در بازی استفاده کرد. در حال حاضر دو آیتم برای خرید با AURUM موجود است: یکی کلید سیاه‌چاله و دیگری طومار دانش. داشتن این دو آیتم باعث می‌شود بازیکن بتواند بیش از 5 حمله هفتگی رایگان به دخمه‌ها و سیاهچاله‌ها داشته باشد. با داشتن 25 AURUM می‌توان به مرحله بالاتر رفت یا سلاح جدیدی به دست آورد. با داشتن 2000 AURUM می‌توان استات یا همان مجموعه قابلیت‌های یک شخصیت را بازنشانی کرد و از نو ساخت.

بازی کریپتو ریدرز

سخن پایانی

بازی کریپتو ریدرز یک بازی جدید سبک نقش‌آفرینی است و نمونه موفقی از بازی‌های Play-To-Earn محسوب می‌شود. شخصیت‌های بازی قابل خرید و ارتقا هستند. بازی بر توکن‌های غیر‌مثلی مبتنی است، که این روزها بازار داغی دارد. در این بازی دو توکن وجود دارد: RAIDER و AURUM. توکن RAIDER توکن اختصاصی و AURUM پول مخصوص بازی به حساب می‌آیند. از AURUM برای خرید آیتم‌های بازی استفاده می‌شود، در حالی که RAIDER برای کسب AURUM، تصاحب RAIDER بیشتر و همچنین انجام معاملات به کار می‌رود.

همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

نوشته بازی کریپتو ریدرز (Crypto Raiders) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.