کد خبر : 151985
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 13:30

بازی همراه با خدایان (Along with the Gods) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

بازی همراه با خدایان (Along with the Gods) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

زمان مطالعه: 6 دقیقه مقدمه بازی Along with the Gods یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که سؤالات زیادی در خصوص نحوه کسب درآمد از آن وجود دارد. در این بازی شما می‌توانید از طریق استیک کردن NFTهای PlayDapp Town PLAYZ، توکن PLA را به‌ عنوان پاداش دریافت کنید. در این بازی افراد می‌توانند

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

بازی Along with the Gods یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که سؤالات زیادی در خصوص نحوه کسب درآمد از آن وجود دارد. در این بازی شما می‌توانید از طریق استیک کردن NFTهای PlayDapp Town PLAYZ، توکن PLA را به‌ عنوان پاداش دریافت کنید. در این بازی افراد می‌توانند روزانه 5 توکن PLA و حداکثر 5000 توکن PLA از جوایز هفتگی PvP Arena دریافت کنند. اگر شما هم در خصوص بازی همراه با خدایان و رمزارز بومی آن، یعنی توکن PLA، سؤالی دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

دانلود و نصب بازی همراه با خدایان

اگر تا به حال بازی Along with the Gods را دانلود و نصب نکرده‌اید، همین الان به فروشگاه گوگل‌پلی بروید و بازی را دانلود کنید. در حال حاضر بازی همراه با خدایان به طور انحصاری برای تلفن‌های همراه اندرویدی طراحی شده است، با این‌ حال، اگر تلفن همراه اندرویدی ندارید، می‌توانید از طریق Bluestacks با دسکتاپ بازی کنید.

هنگامی که بازی را راه‌اندازی می‌کنید، باید سرور Play-to-Earn را انتخاب کنید و وارد آن شوید تا به‌ عنوان پاداش توکن PLA دریافت کنید. توجه داشته باشید اگر از قبل استیک کرده‌اید، باید با همان کیف پول Portis که NFTهای PLAYZ خود را در آن نگه داشته‌اید، وارد Item Manager یا مدیریت آیتم‌ها شوید. در غیر این صورت، با ورود به سرور Play-to-Earn باید یک اکانت جدید ایجاد کنید.

بازی Along with the Gods

هنگامی که حساب کاربری در سرور پلی تو اِرن ایجاد می‌کنید، این حساب برای همیشه به آدرس کیف پولی متصل می‌شود که برای اولین بار از حساب کاربری برای ورود به بخش مدیریت آیتم‌ها استفاده می‌کنید.

برای انجام این بازی، به یک کیف پول پورتیس که با بازی همراه با خدایان و مدیریت آیتم‌‌ها یکپارچه شده است نیاز دارید. شما می‌توانید از طریق بازی یا سایت PlayDapp Marketplace در playdapp.com، این موارد را ایجاد کنید. اگر در حال حاضر از یک کیف پول رمزنگاری‌شده مانند کیف پول متامسک استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق قابلیت ایمپورت، اطلاعات آن را به کیف پول Portis انتقال دهید.

ارتباط بازی همراه با خدایان و شبکه پالیگان

لازم به ذکر است که تمام قابلیت‌های بازی Along with the Gods در شبکه پولیگان اجرا می‌شوند. NFTهای PlayDapp Town که برای استیکینگ استفاده می‌شوند و همچنین NFTهای Gods Rune و Hero همگی روی شبکه پالیگان هستند. به همین ترتیب، جوایزی که از طریق توکن PLA دریافت می‌کنید، روی شبکه پالیگان قرار خواهد داشت. برای پرداخت کارمزد گس جهت انجام تراکنش‌ها در این بازی، به توکن متیک (Matic) که توکن اختصاصی شبکه پولیگان است، نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید MATIC را از صرافی‌های متمرکز مانند بایننس یا صرافی‌های غیرمتمرکز مانند کوییک سواپ خریداری کنید. لازم به ذکر است که با ثبت‌نام و ثبت ایمیل در PlayDapp Polygon Marketplace مقدار کمی توکن MATIC دریافت خواهید کرد که برای کمک به شما جهت شروع بازی در نظر گرفته شده است.بازی همراه با خدایان

با توجه‌ به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های ایرانی، نسبت به خرید تتر با ریال اقدام کنید و سپس تتر را به یکی از صرافی‌های معرفی‌شده انتقال دهید.

سرور PLAY TO EARN به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از طریق شرکت در هر دو مأموریت PVE و مسابقات رتبه‌بندی PVP توسط STAKING OF PLAYDAPPYPEREXTOWN، به طور مستقیم از بازی، توکن PLA به دست آورند. برای شروع، به‌ سادگی می‌توانید NFTهای PLAYZ را از PlayDapp Marketplace خریداری کنید. همچنین می‌توانید NFT‌های درجه پایین‌تر را از طریق فانکشن Merge موجود در برگه آیتم‌های من در بازار، با NFT‌های درجه بالاتر ادغام کنید.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

می‌توانید NFT‌های PlayDapp Town PLAYZ شبکه پالیگان خود را از طریق اتصال به کیف پول پورتیس خود به اشتراک بگذارید. مدیریت آیتم‌ها مرکز اصلی فعالیت‌های بازی برای کسب درآمد شما در بازی همراه با خدایان خواهد بود و می‌توانید از طریق صفحه اصلی بازی به آن دسترسی داشته باشید. شما به سه SR PLAYZ برای کسب جوایز روزانه نیاز دارید و همچنین یک SSR PLAYZ NFT (در پالیگان) برای جوایز هفتگی موردنیاز است.توکن PLA

پس از ورود به Item Manager از طریق کیف پول Portis، به منوی استیکینگ بروید، روی Start Staking کلیک کنید و NFTهایی را که می‌توانید شرایط آنها را برآورده کنید، انتخاب نمایید. هنگامی که شرایط موردنیاز را برآورده کردید، Staking Enable در Item Manager نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است که برای لغو استیک کردن NFTها تنها تا ساعت 01:00 UTC وقت خواهید داشت. برای انجام این کار روی Unstake کلیک کنید. روی X در NFTهایی که می‌خواهید از استیک خارج شوند بزنید و از داشبورد Staking روی OK کلیک کنید. Item Manager همچنین به شما این امکان را می‌دهد که میزان PLA که کسب کرده‌اید و می‌توانید برداشت کنید را مشاهده کنید و به شما اجازه می‌دهد آن را از طریق Staking Mailbox دریافت نمایید.

آموزش Quests و Arena برای دریافت توکن PLA

برای دریافت توکن PLA در بازی همراه با خدایان، باید بعد از استیک کردن NFTها از طریق کیف پول Portis، بازی کنید و ببرید. Daily Quest در تب Quests در صفحه اصلی قرار دارد. شما با مراجعه به این صفحه و برآورده کردن شرایط موردنیاز، می‌توانید توکن PLA تعیین‌شده برای همان روز را دریافت کنید.توکن PLA

به Arena در صفحه اصلی، دسترسی خواهید داشت. در بخش Major Arena، رتبه‌بندی PvP برای ارائه پاداش هفتگی، از این بخش گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که در بخش Arena پاداش‌های دیگری هم وجود دارد که معمولاً آیتم‌های درون بازی هستند. برای شروع هر نبرد در بازی Along with the God، باید از یکی از بلیط‌های Major Arena استفاده کنید. شما به طور هم‌زمان می‌توانید 10 بلیط داشته باشید و هر بلیط بعد از اینکه سوخته شد، 30 دقیقه زمان می‌برد تا دوباره ایجاد شود. اگر نمی‌خواهید 30 دقیقه برای ایجاد یک بلیط دیگر منتظر بمانید، می‌توانید از طریق Gem، بلیط بخرید.

در صفحه قیمت لحظه ای PlayDapp می‌توانید قیمت توکن PLA و نمودار آن را مشاهده کنید.

در صورتی‌ که در نبردهای مختلف برنده شوید، امتیاز شما افزایش می‌یابد و در غیر این صورت امتیازاتتان از دست می‌رود. در پایان دوره یک‌هفته‌ای، رتبه کلی شما با دیگر بازیکنان مقایسه می‌شود و میزان جایزه شما به توکن PLA در Major Arena تعیین می‌شود.

نحوه دریافت توکن PLA از بازی Along with the Gods

برای دریافت توکن PLA، باید به بخش مدیریت آیتم‌ها (Item manager) بروید. سپس برای مشاهده مقدار جایزه دریافتی، به بخش Staking و Staking Mailbox مراجعه کنید. روی دکمه Claim کلیک و معامله را تأیید کنید. فراموش نکنید که برای برداشت از حساب و پرداخت هزینه گس، به توکن متیک نیاز دارید.

سخن پایانی

بازی Along with the Gods یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که توکن PLA، رمزارز بومی آن محسوب می‌شود. بازی همراه با خدایان روی شبکه Polygon اجرا می‌شود و به همین دلیل برای پرداخت کارمزد گس مربوط به تراکنش‌های آن، به توکن MATIC نیاز است.

نوشته بازی همراه با خدایان (Along with the Gods) چیست؟ دانلود + آموزش کامل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.