کد خبر : 133412
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 13:30

بازی دیسنترالند (Decentraland) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو

بازی دیسنترالند (Decentraland) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو

زمان مطالعه: 5 دقیقه مقدمه بازی دیسنترالند یک بازی در حوزه خرید و فروش املاک دیجیتالی است. توسعه‌دهندگان این بازی سعی کرده‌اند در حد امکان، این بازی را شبیه به دنیای واقعی بسازند. امروزه بحث دنیای متاورس و بازی‌های مربوط به این حوزه مانند بازی Decentraland بسیار داغ است. افراد زیادی از سراسر دنیا در

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

بازی دیسنترالند یک بازی در حوزه خرید و فروش املاک دیجیتالی است. توسعه‌دهندگان این بازی سعی کرده‌اند در حد امکان، این بازی را شبیه به دنیای واقعی بسازند. امروزه بحث دنیای متاورس و بازی‌های مربوط به این حوزه مانند بازی Decentraland بسیار داغ است. افراد زیادی از سراسر دنیا در حال سرمایه‌گذاری در این حوزه و خرید ملک در این بازی‌ها هستند!

در ویدیوی زیر تمامی مراحل کسب درآمد رایگان از بازی دسنترالند به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

بازی دیسنترالند (Decentraland) چیست؟

بازی دیسنترالند در واقع گوشه‌ای در دنیای عظیم متاورس است! در این دنیای دیجیتالی، مردم اقدام به خرید املاک دیجیتالی، لباس‌های دیجیتالی و حتی ماشین دیجیتالی می‌کنند.

بازی Decentraland یک دنیای دیجیتالی است و هر کسی می‌تواند در آن خانه یا زندگی رؤیایی خود را بسازد و آنجا زندگی کند! اقتصاد این جهان دیجیتالی، با اقتصاد جهان امروزی متفاوت است! وجه رایج در این دنیای دیجیتالی، رمزارز‌ها خواهند بود، نه دلار و نه دیگر واحد‌های پولی رایج امروزی.

بر اساس گزارش 25 نوامبر خبرگزاری نیویورک پست، یک شرکت فعال در زمینه توکن‌های غیرمثلی یه همان توکن NFT و املاک دیجیتالی، یک قطعه زمین در متاورس را به قیمت حدود 2.5 میلیون دلار خرید! از این خرید می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین خرید زمین در دنیای متاورس یاد کرد!

شرکت Metaverse Group در بیانیه‌ای از این خرید خود حمایت کرد و گفت که این اقدام، شروعی برای سرمایه‌گذاری این شرکت در دنیای متاورس و کالا‌های دیجیتال است.

این تنها بخش کوچکی از اقبال عمومی است که بازی‌های متاورسی به دست آورده‌اند! به تازگی نیز کشور باربادوس (Barbados) تفاهم‌نامه‌‌ای را جهت راه‌اندازی سفارت کشورش در دیسنترالند امضا کرده است!

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای متاورس (لیست کامل)

مفهموم متاورس هر روز در حال گسترده‌‌تر شدن است! طبق گزارشات مالی این بازی و تعداد زمین‌های فروخته‌شده، می‌توان پی‌برد که تقاضا برای خرید زمین در این بازی بسیار زیاد است و به همین دلیل است که زمین‌های این بازی تا این حد گران هستند.

بازی دیسنترالند روی شبکه بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است که این مسئله باعث بالا بودن هزینه‌های خرید و فروش و منتقل کردن مالکیت اقلام درون بازی می‌شود. این بازی در واقع، نمونه‌ای از دنیای واقعی است که در آن می‌توانید زمین بخرید و شروع به ساخت ساختمان رویایی خود بکنید! هرطور که دلتان می‌خواهد داخل خانه را طراحی کنید و در آخر اگر مایل بودید می‌توانید زمین و خانه‌ای را که ساخته‌اید با قیمت بالاتر بفروشید!

بازی دیسنترالند

دنیای دیسنترالند، درست مانند دنیای واقعی و به دست خود مردم ساخته می‌شود! در این بازی، هر آنچه که در دنیای واقعی وجود دارد را خواهید دید! می‌توانید در شهر به گردش بپردازید و به سینما بروید یا به یک فروشگاه بروید و خرید کنید! ویژگی این بازی متاورسی که در دیگر بازی‌ها وجود ندارد، بحث مالکیت اقلام درون بازی است.

هر آنچه که در این بازی خریداری می‌کنید یا می‌فروشید با پول واقعی انجام می‌شود و اگر برای مثال یک کت و شلوار در بازی خریداری کنید، مالکیت این کت و شلوار به صورت توکن NFT به شما واگذار می‌شود و در واقع، تنها صاحب آن شما هستید و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند آن را از شما بگیرد!

همین مفهوم اعطای کامل مالکیتی که در بازی‌های حوزه متاورس اتفاق می‌افتد، باعث شده که این‌ گونه بازی‌ها بسیار به واقعیت نزدیک باشند و شاید دلیل این حجم از استقبال نیز به همین خاطر است. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش محبوبیت متاورس و همچنین افزایش آگاهی مردم از مفهوم متاورس را می‌توان تغییر برند شرکت فیسبوک (FaceBook) به متا (Meta) عنوان کرد.

خرید زمین در بازی دیسنترالند چگونه انجام می‌شود؟

در کل، حدود 90601 قطعه زمین در بازی Decentraland وجود دارد که هر کدام به صورت یک توکن غیرمثلی و آماده برای فروش قرار دارند. به هر کدام از این زمین‌ها یک LAND گفته می‌شود.

زمین‌های این بازی توسط توکن بومی همین بازی با نام مانا (MANA) قابل خرید و فروش هستند. توکن این بازی نیز کاملاً غیرمتمرکز است. همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، زمین‌های این بازی کاملاً متعلق به شخصی هستند که آنها را می‌خرد. این مسئله را نیز می‌توان از طریق شبکه بلاکچین اتریوم بررسی کرد.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال دیسنترالند (Decentraland) چیست؟ معرفی توکن Mana

بازی Decentraland

درست است که حوزه متاورس در حال رشد است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند در درازمدت برای شما بسیار سودآور باشد، اما برای سرمایه‌گذاری در این حوزه و خرید مثلاً یک زمین در بازی دیسنترالند، باید بیشتر تحقیق کرد.

بازار‌های مالی و هر تکنولوژی نوظهوری در اوایل معرفی، با سیل عظیمی از استقبال و رشد مواجه می‌شود اما ممکن است در ادامه رکود و کاهش ارزش را تجربه کند.

برای شروع بازی دیسنترالند و دانلود از این لینک وارد شوید.

سخن پایانی

همان‌طور که عنوان شد، حوزه متاورس هنوز در اوایل راه خود است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد؛ اگرچه برای سرمایه‌گذاری در این حوزه باید بیشتر تحقیق کنید.

سال 2021 برای حوزه متاورس و بازی‌های متاورسی و حتی توکن‌های متاورسی بسیار خوب بود، در این سال حوزه متاورس با رشد زیادی مواجه شد و استقبال عمومی بالایی متوجه کسب و کار‌های فعال در این حوزه گردید. بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده‌اند که سال 2022 می‌تواند سالی طلایی برای حوزه متاورس باشد.

همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

نوشته بازی دیسنترالند (Decentraland) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.