کد خبر : 150996
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 9:55

بازی اکسی‌اینفینیتی رایگان می‌شود

بازی اکسی‌اینفینیتی رایگان می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازی Axie Infinity یکی از بازی‌های بسیار محبوب در حوزه بازی‌های بلاک‌چینی است که در مدت فعالیت خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند! این بازی بیشتر بر پایه هیولاهای مختلف است، به این معنی که شما برای بازی کردن، نیاز به یک عدد از این هیولاها دارید. تا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی Axie Infinity یکی از بازی‌های بسیار محبوب در حوزه بازی‌های بلاک‌چینی است که در مدت فعالیت خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند!

این بازی بیشتر بر پایه هیولاهای مختلف است، به این معنی که شما برای بازی کردن، نیاز به یک عدد از این هیولاها دارید. تا قبل از این، کاربران برای شروع بازی Axie Infinity باید اقدام به خرید یک هیولا می‌کردند! این کاراکتر‌های جذاب بازی نیز، در قالب توکن‌های NFT به فروش می‌رسید.

به گزارش وبسایت دی کریپت، بازی Axie Infinity با 2 میلیون کاربر فعال روزانه، بزرگ‌ترین بازی در حوزه بازی‌های متاورسی است. اما توسعه‌دهنده این بازی، به دنبال جذب کاربران بیشتری به بازی است! به همین دلیل هم هست که قصد دارد هیولاهای شروع کننده را به بازی اضافه کند تا کاربران قبل از پرداخت هزینه، طعم واقعی بازی را بچشند!

بنابر اعلام Sky Mavis قابلیت شروع بازی، به صورت رایگان که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود در پایان 3 ماهه اول سال 2022 به بازی اضافه خواهد شد.

مدل بازی Axie Infinity به گونه‌ای است که کاربر را در روند بازی مجبور می‌کند تا حداقل 3 هیولا را خریداری کند! خرید این تعداد هیولا در پاییز سال گذشته که قیمت‌ اتریوم بسیار بالا بود حدود 600 دلار آب می‌خورد! با این حال خرید این تعداد هیولا در حال حاضر هم چیزی بیشتر از 100 دلار هزینه دارد!

توسعه‌دهنده این بازی قصد دارد تا امکانات بیشتری را به بازی اضافه کند. قرار است تا سیستم نبردی حرفه‌ای‌تر و جدید‌تر به بازی اضافه شود و همچنین اضافه شدن هیولاهای قوی‌تر و در نتیجه گران‌تر، در برنامه این بازی است!

به احتمال زیاد Sky Mavis به دنبال جبران کاهش درآمد خود است! همان‌طور که می‌دانید، ریزش بازار رمزارزها در چند ماهه گذشته، قیمت 2 توکن مربوط به این بازی با نام‌های SLP و AXS را به شدت پایین آورده است!

همچنین حجم معاملات توکن‌های غیرمثلی در این پلتفرم نیز بسیار کاهش یافته است و این مسئله باعث کاهش شدید درآمد این بازی شده است.

حالا نیز تیم توسعه دهنده این بازی، به فکر ارائه هیولاهای شروع کننده، که رایگان نیز هستند افتاده است، تا بتواند کاربران بیشتری را به اکوسیستم خود جذب کند و کمبود درآمد خود را جبران کند!

نوشته بازی اکسی‌اینفینیتی رایگان می‌شود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.