کد خبر : 149545
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 11:03

بازگشت نهنگ‌های اتریوم به سوی شیبا

بازگشت نهنگ‌های اتریوم به سوی شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم کوین شیبا اینو (SHIB) همچنان یکی از انتخاب‌های اصلی برای سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو است. به گزارش وب سایت بیت‌کوینیست، علی‌رغم اینکه شیبا کاربرد زیادی ندارد، اما توانسته است میلیون‌ها سرمایه‌گذار کوچک و بزرگ را به خود جذب کند که همچنان به سرمایه‌گذاری در این دارایی دیجیتال ادامه می‌دهند. این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین شیبا اینو (SHIB) همچنان یکی از انتخاب‌های اصلی برای سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو است.

به گزارش وب سایت بیت‌کوینیست، علی‌رغم اینکه شیبا کاربرد زیادی ندارد، اما توانسته است میلیون‌ها سرمایه‌گذار کوچک و بزرگ را به خود جذب کند که همچنان به سرمایه‌گذاری در این دارایی دیجیتال ادامه می‌دهند. این موضوع به شیبا کمک کرده که با وجود افت اخیر، همچنان در بازار باقی بماند.

دو هفته پیش بود که توکن صرافی FTX، جایگاه محبوب‌ترین ارز دیجیتال در میان نهنگ‌های اتریوم را از شیبا ربود و این میم کوین به رده دوم سقوط کرد. با این حال، با بهبود قیمت ارزهای دیجیتال و ثبت رشد ۴۰ درصدی SHIB در یک روز، نهنگ‌های اتریوم دوباره به سمت این میم کوین محبوب بازگشته‌اند.

داده‌های پلتفرم ویل استیتس (WhaleStats) نشان می‌دهند که هزار کیف پول برتر اتریوم بر اساس ETHهای هولدشده، ذخایر SHIB خود افزایش داده‌اند. طبق گزارش‌ها، این نهنگ‌ها در حال حاضر حدود ۱،۷۱۳،۶۱۹ دلار شیبا (به طور متوسط، ۵۴،۶۰۷،۵۷۵،۱۸۱ واحد SHIB در هر کیف پول) دارند. این موضوع به شیبا کمک کرده تا دوباره جایگاه رمزارز برتر در میان نهنگ‌های اتریوم را از توکن صرافی FTX پس بگیرد.

بیشتر هولدرهای SHIB در سود

به دنبال سقوط اخیر بازار که منجر به کاهش قیمت شیبا اینو به محدوده ۰٫۰۰۰۰۲ دلار شد، هولدرهای این میم کوین ضررهای زیادی را متحمل شدند. با این حال، همزمان با بهبود کلی بازار و رشد دوباره شیبا، بیشتر هولدرهای این ارز دیجیتال (۵۲ درصد) دوباره در وضعیت سوددهی قرار دارند. در این میان، ۳۰ درصد از هولدرهای شیبا در ضرر هستند و ۱۸ درصد هم در محدوده خنثی قرار دارند.

در زمان انتشار این خبر، SHIB با قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۲۸۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۵٫۹ درصد و طی یک هفته اخیر، بیش از ۵۸ درصد رشد داشته است.

نوشته بازگشت نهنگ‌های اتریوم به سوی شیبا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.