کد خبر : 179208
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 10:05

این توکن جدید صرافی‌های بزرگ را فتح کرده!

این توکن جدید صرافی‌های بزرگ را فتح کرده!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه صرافی رمزارزی Crypto.com که یکی از برترین صرافی‌های رمزارزی در جهان است، اقدام به لیست کردن پروژه نوپای Status Network Token (SNT) کرده است.پروژه SNT در واقع یک پیام‌رسان بر بستر بلاک‌چین است و از امنیت بالایی نیز برخوردار است. این پروژه، یک کیف پول ارز دیجیتال امن و یک

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صرافی رمزارزی Crypto.com که یکی از برترین صرافی‌های رمزارزی در جهان است، اقدام به لیست کردن پروژه نوپای Status Network Token (SNT) کرده است.
پروژه SNT در واقع یک پیام‌رسان بر بستر بلاک‌چین است و از امنیت بالایی نیز برخوردار است. این پروژه، یک کیف پول ارز دیجیتال امن و یک مرورگر Web3 با پروتکل رمزگذاری انتها به انتها یا End to End نیز دارد.
مشتریان صرافی Crypto.com درحال حاضر می‌توانند توکن SNT را با دلار و 20 نوع ارز فیات دیگر خریداری کنند. قابل ذکر است که این پروژه توسط صرافی قدرتمند CoinBase نیز لیست شده است و همین مسئله می‌تواند نشان از آینده‌دار بودن این پروژه باشد.
بر اساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) توکن SNT درحال حاضر با قیمت 0.056679 دلار خرید و فروش می‌شود و می‌توان گفت که طی 1 هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته است. همچنین این توکن از لحاظ ارزش بازار در رتبه 243 قرار دارد. اشاره به این نکته نیز قابل توجه است که ارزش این توکن از یک ماه پیش تاکنون 6 درصد کاهش یافته است.

نوشته این توکن جدید صرافی‌های بزرگ را فتح کرده! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.