کد خبر : 176800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 8:22

اینستاگرام به زودی رمزارزی می‌شود!

اینستاگرام به زودی رمزارزی می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس اخبار منتشر شده از سوی مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) مدیرعامل شرکت متا (Meta)، اینستاگرام (Instagram) قرار است به زودی توکن‌های غیرمثلی را به پلتفرم اینستاگرام اضافه کند! به گزارش سایت کوین تلگراف، زاکربرگ در یک کنفرانس خبری عنوان کرد که تیم ما در حال کار بر روی اضافه کردن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) مدیرعامل شرکت متا (Meta)، اینستاگرام (Instagram) قرار است به زودی توکن‌های غیرمثلی را به پلتفرم اینستاگرام اضافه کند!

به گزارش سایت کوین تلگراف، زاکربرگ در یک کنفرانس خبری عنوان کرد که تیم ما در حال کار بر روی اضافه کردن توکن‌های غیرمثلی به اینستاگرام است. اضافه شدن این تکنولوژی به اینستاگرام به زودی انجام خواهد شد.

کیسی نیوتون (Casey Newton) نویسند روزنامه Platformer در توییتی عنوان کرد که زاکربرگ امیدوار است تا کاربران اینستاگرام بتوانند به زودی اقدام به ضرب توکن‌های NFT خود بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام کنند.

زاکربرگ در کنفرانس خبری و در جواب اینکه توکن‌های NFT چه زمانی به اینستاگرام اضافه می‌شوند پاسخ نداد.

درست اکتبر گذشته بود که شرکت فیسبوک اقدام به تغییر نام کرد و نام متا را به عنوان برند جدید خود عنوان کرد. این اقدام در جهت تغییر فعالیت این کمپانی شکل گرفت.

پس از این اتفاق و تغییر برند، گزارش درآمد 3 ماهه اخیر شرکت متا نشان از ضرر 10 میلیارد دلاری داشت! به‌ نظر می‌رسد که شرکت متا همچنان در اوایل راه است و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد.

البته این اولین تلاش متا برای ورود به اکوسیستم رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین نبوده است. متا چندی پیش، اقدام به را‌ه‌اندازی یک استیبل کوین به نام Deim کرد که البته به دلیل مورد تایید نبودن پروژه از لحاظ قانونی، آن پروژه شکست خورد!

حال باید دید با وضعیت ضرردهی که شرکت متا دارد، چه تصمیماتی درست است و می‌تواند که این شرکت را دوباره سودده کند.

البته شرکت متا در زمینه متاورس تنها نیست و رقبای سرسختی مانند اپل (Apple) و مایکروسافت (Microsoft) را در پیش رو دارد که باید دید آیا می‌تواند از پس آن‌ها بر بیاید یا خیر!

نوشته اینستاگرام به زودی رمزارزی می‌شود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.