کد خبر : 103995
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 10:54

ایلان ماسک: نابود کردن ارزهای دیجیتال غیرممکن است!

ایلان ماسک: نابود کردن ارزهای دیجیتال غیرممکن است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حالی که نهادهای نظارتی جهان با دقت به بررسی صنعت ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا (Tesla)، بار دیگر از ارزهای دیجیتال حمایت کرد و آنها را فناناپذیر خواند. ماسک در جدیدترین اظهارات خود گفت: من فکر می‌کنم نمی‌توان رمزارزها را از بین برد، اما

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که نهادهای نظارتی جهان با دقت به بررسی صنعت ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا (Tesla)، بار دیگر از ارزهای دیجیتال حمایت کرد و آنها را فناناپذیر خواند.

ماسک در جدیدترین اظهارات خود گفت:

من فکر می‌کنم نمی‌توان رمزارزها را از بین برد، اما ممکن است دولت‌ها سرعت پیشرفت آنها را کاهش دهند.

به گفته مدیرعامل تسلا، ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ممکن است برای دولت چین که جمعه گذشته جنگ جدیدی را علیه این صنعت آغاز کرد، موضوعی چالش‌برانگیز باشد.

ماسک خاطرنشان کرد:

من تصور می‌کنم ارزهای دیجیتال اساساً با هدف کاهش قدرت یک دولت متمرکز ایجاد شده‌اند. دولت‌ها این موضوع را دوست ندارند.

وی همچنین گفت که سرکوب اخیر ارزهای دیجیتال توسط دولت چین به احتمال زیاد با مشکلات مهم مربوط به تولید برق در این کشور مرتبط است:

بخشی از این ممنوعیت‌ها در واقع به دلیل کمبود برق در بسیاری از مناطق چین است. در حال حاضر، بسیاری از مناطق جنوبی چین دچار مشکلات قطعی برق هستند؛ زیرا تقاضا برای برق بیشتر از حد انتظار است. ممکن است استخراج رمزارزها در این امر نقش داشته باشد.

علی‌رغم این‌که ماسک خود را یک کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال نمی‌داند، وی تأکید کرد که نهادهای نظارتی نباید سعی کنند سرعت پذیرش ارزهای دیجیتال را کاهش دهند. ماسک در پاسخ به این سؤال که آیا دولت ایالات متحده باید نسبت به قانونگذاری صنعت رمزارزها اقدام کند یا خیر، گفت:

من می‌گویم نباید هیچ‌کاری بکنند.

ماسک در توییتر به عنوان یک چهره تأثیرگذار بر قیمت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و بسیاری از کارشناسان، رالی‌های صعودی رمزارزهایی همچون بیت کوین (BTC)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را با پست‌ها و توییت‌های او مرتبط می‌دانند. با این حال، مدیرعامل تسلا پس از تعلیق گزینه پرداخت با بیت کوین برای خرید خودروهای تسلا به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی در مورد استخراج بیت کوین در ماه می سال جاری، مورد انتقاد گسترده اعضای جامعه کریپتو قرار گرفت.

ماسک پیش‌تر و در ماه فوریه سال جاری نیز با اعلام سرمایه‌گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا در بیت کوین، باعث ایجاد خوش‌بینی زیادی در بازار رمزارزها شده بود.

نوشته ایلان ماسک: نابود کردن ارزهای دیجیتال غیرممکن است! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.