کد خبر : 216173
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 14:30
دیدگاه‌ها برای ایردراپ توکن PIXEL در صرافی بایننس؛ چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن‌های جدید هستند؟ بسته هستند

ایردراپ توکن PIXEL در صرافی بایننس؛ چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن‌های جدید هستند؟

ایردراپ توکن PIXEL در صرافی بایننس؛ چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن‌های جدید هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی بایننس پشتیبانی خود را از ایردراپ پروژه رمزارزی پیکسلز (PIXEL) اعلام کرده است. دارندگان توکن قفل شده رونین (RON)، واجد شرایط دریافت این ایردراپ خواهند بود. این ایردراپ، نقطه عطف مهمی برای کاربران استیک‌کننده رونین در اکوسیستم بایننس محسوب می‌شود. بر اساس بیانیه بایننس، ایردراپ PIXEL برای کاربران واجد شرایط

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس پشتیبانی خود را از ایردراپ پروژه رمزارزی پیکسلز (PIXEL) اعلام کرده است. دارندگان توکن قفل شده رونین (RON)، واجد شرایط دریافت این ایردراپ خواهند بود.

این ایردراپ، نقطه عطف مهمی برای کاربران استیک‌کننده رونین در اکوسیستم بایننس محسوب می‌شود. بر اساس بیانیه بایننس، ایردراپ PIXEL برای کاربران واجد شرایط تا ۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC) تکمیل خواهد شد.

کاربران بسته به میزان توکن‌های رونین استیک شده خود پاداش دریافت خواهند کرد. بر این اساس، جوایز از ۱۸۳.۳۴ توکن PIXEL تا ۳۹۵۵.۱۱ پیکسل متغیر خواهد بود.

پشتیبانی اخیر بایننس از ایردراپ توکن دایمنشن (DYM) و چند ایردراپ دیگر، رویکرد این صرافی را در جهت گسترش فرصت‌های معاملاتی برای کاربران نشان می‌دهد. با این حال، کارآمدی ایردراپ‌ها به عنوان ابزاری برای حفظ تعامل طولانی‌مدت پروژه و جامعه، همچنان موضوع بحث‌ بسیاری در جامعه ارز دیجیتال است.

در واقع، اگرچه ایردراپ‌ها موجب جذب کاربران جدید می‌شوند، اما نگهداری این کاربران جدید و ترغیب آن‌ها برای استفاده از توکن‌های یک پروژه، موضوعی چالش‌‌بر‌انگیز است.

مشاهدات اخیر، مانند ایردراپ توکن استار‌‌نت، نشان‌ می‌دهد که تعامل ایجادشده پس از ایردراپ و پس از این که کاربران توکن‌های خود را به فروش می‌رسانند، به شدت کاهش می‌یا‌بد. این موضوع لزوم ایجاد مکانیزم‌های انگیزشی جهت حفظ تعامل در بلند‌مدت را گوشزد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ایردراپ توکن PIXEL در صرافی بایننس؛ چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن‌های جدید هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.