کد خبر : 92688
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 13:39

ایجاد محدویت برای برخی کارگزاریها در معاملات اوراق بهادار

ایجاد محدویت برای برخی کارگزاریها در معاملات اوراق بهادار

ایجاد محدویت برای برخی کارگزاریها در معاملات اوراق بهادار مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص پیامک ارسال شده مبنی بر محدودسازی برخی کارگزاری ها در بازه زمانی سه روز، توضیحاتی را م..

ایجاد محدویت برای برخی کارگزاریها در معاملات اوراق بهادار

مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص پیامک ارسال شده مبنی بر محدودسازی برخی کارگزاری ها در بازه زمانی سه روز، توضیحاتی را منتشر کرد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به سوءتفاهم ایجاد شده در مورد علت محدود کردن برخی کارگزاریها از معاملات اوراق بهادار، به استحضار اهالی بازار سرمایه می رساند منشا محدودیتهای اعمال شده بر معاملات کارگزاری ارسال کننده پیامک، پرونده های تخلفاتی و اجرای آرای محکومیت های انضباطی صادر علیه نهاد مالی مذکور در مرجع رسیدگی به تخلفات بازار سرمایه است، و ارتباطی به شرایط بازار ندارد.

138 هزار میلیارد تومان، ارزش معاملات کارگزاری‌های بورس در اردیبهشت

مدیریت پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار در روشنگری چرایی محدود سازی برخی کارگزاری ها در بازه زمانی سه روز، دو نکته را به استحضار می رساند:

الف) منشا ارسال پیامک به کارگزاری های یاد شده، دستگاه اجرای احکام انضباطی و مرجع رسیدگی به پرونده های تخلفاتی بوده و هیچگونه ارتباطی با تصمیم نهاد ناظر و شرایط بازار نداشته و ندارد.

ب) شایسته است اشخاص حقیقی، حقوقی و کارگزاری ها در صورت احراز تخلفات در پیشگاه قانون تمکین کرده و از طرح مباحث انحرافی، حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.