کد خبر : 104289
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 9:42

اکسی اینفینیتی دوباره همه را غافل‌گیر کرد!

اکسی اینفینیتی دوباره همه را غافل‌گیر کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در پی انتشار خبر ایردراپ بزرگش برای هواداران اولیه‌اش و راه‌اندازی قابلیت استیکینگ برای توکن AXS به رکورد بالای 118 دلار رسید. ایردراپ‌ها در دو سال گذشته در حوزه ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی داشته و باعث ایجاد یک موتور محرکه برای پیشرفت پروژه‌های مختلف بوده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در پی انتشار خبر ایردراپ بزرگش برای هواداران اولیه‌اش و راه‌اندازی قابلیت استیکینگ برای توکن AXS به رکورد بالای 118 دلار رسید.

ایردراپ‌ها در دو سال گذشته در حوزه ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی داشته و باعث ایجاد یک موتور محرکه برای پیشرفت پروژه‌های مختلف بوده است. از میان ایردراپ‌های مختلف می‌توان پروتکل‌های مشهوری مانند Uniswap و dYdX که به استقبال‌کنندگان اولیه خود حدود 30 هزار تا 2 میلیون دلار پاداش دادند را نام برد.

آخرین پروتکلی که جامعه کاربران خود را با یک ایردراپ خوب غافلگیر کرد Axie Infinity (AXS) بود، اکسی اینفینیتی یک بازی جنگی مبتنی بر بلاکچین است که در طول سال 2021 با استقبال کاربران از مدل بازی برای کسب درآمد مشهور شد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت توکن AXS که از 21 سپتامبر در کف قیمتی 47.92 دلار بود، اکنون با 145 درصد افزایش به عنوان رکورد جدید در 118.00 دلار معامله می‌شود.airdrop and staking catapult Axie Infinity

سه دلیل برای افزایش اخیر قیمت توکن AXS در دو هفته گذشته عبارتند از: معرفی ویژگی استیکینگ برای توکن AXS، انتشار ایردراپ برای هواداران اولیه اکسی اینفینیتی و افزایش محبوبیت پروتکل‌های بازی برای کسب درآمد.

تیم اکسی اینفینیتی برای بهبود توکنومیک توکن AXS، خبر راه‌اندازی قابلیت استیکینگ برای این توکن را در 30 سپتامبر اعلام کرد. این خبر اعضای اکسی اینفینیتی را هیجان زده کرد و تا به امروز دارندگان توکن AXS نزدیک به 9.8 میلیون از این توکن را تنها در دو روز استیک کرده‌اند. همین امر سبب رشد ناگهانی قیمت توکن AXS شد.

نوشته اکسی اینفینیتی دوباره همه را غافل‌گیر کرد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.