کد خبر : 123697
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 10:40

اِمینِم، رپر معروف پا به دنیای رمزارزها گذاشت!

اِمینِم، رپر معروف پا به دنیای رمزارزها گذاشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مارشال بروس مدرز، رپر و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی که با نام حرفه‌ای امینم (Eminem) شناخته می‌شود، به کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club)، یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌ توکن‌های NFT، پیوست. طبق گزارش‌ها، امینم پنج‌شنبه شب یکی از میمون‌های مبتنی بر اتریوم این مجموعه را به قیمت ۱۲۳٫۴۵ اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارشال بروس مدرز، رپر و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی که با نام حرفه‌ای امینم (Eminem) شناخته می‌شود، به کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club)، یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌ توکن‌های NFT، پیوست.

طبق گزارش‌ها، امینم پنج‌شنبه شب یکی از میمون‌های مبتنی بر اتریوم این مجموعه را به قیمت ۱۲۳٫۴۵ اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۴۵۲ هزار دلار خریداری کرده و از آن زمان، عکس این میمون را به عنوان تصویر پروفایل توییتر خود قرار داده است. به نظر می‌رسد او تاکنون حداقل ۱۵ توکن NFT را از بازار اوپن‌سی (OpenSea) خریداری کرده است.

امینم با فروش بیش از ۲۲۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران‌ها به شمار می‌رود. جالب است بدانید که امینم تنها خواننده رپی است که تا به حال برنده جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب شده است. او همچنین چندین جایزه موسیقی آمریکا و جایزه گرمی را دریافت کرده است.

آژانس دیجیتال Six اعتبار فروش این میمون NFT به امینم را بر عهده گرفته و به ایمن کردن این میمون که آنها آن را امین‌ایپ (EminApe) نامگذاری کرده‌اند، کمک می‌کند (در واقع، این میمون شبیه به یکی از تصاویر امینم است!) این آژانس قبلاً با هنرمندان دیگری، از جمله گروه رپ وو-تنگ کلن (Wu-Tang Clan) و هنرمندان حوزه موسیقی الکترونیک مانند تایکو (Tycho) و گلنتیس (Galantis) نیز در پروژه‌های دیگر همکاری کرده است.

امینم با خرید امین‌ایپ خود رسماً به دومین پروژه بزرگ NFT (از نظر حجم معاملات) در بازار اوپن‌سی پیوسته است. حجم معاملات کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل تاکنون ۱۱،۷۰۵٫۹۷ اتریوم (۴۳ میلیون دلار) بوده و قیمت ارزان‌ترین توکن این مجموعه ۶۰ اتریوم (۲۲۰ هزار دلار) است. پیش از امینم، افراد مشهور دیگری نیز به این کلوپ پیوسته بودند که از جمله آنها می‌توان به استفن کری (Stephen Curry)، ستاره NBA و جیمی فالون (Jimmy Fallon)، مجری معروف، اشاره کرد.

کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل اخیراً در رتبه‌بندی کلی اوپن‌سی و قیمت کف از مجموعه کریپتوپانک‌ها (CryptoPunks) پیشی گرفته است. این یک دستاورد بزرگ برای پروژه‌ای است که به تازگی و در ماه آوریل ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرد.

نوشته اِمینِم، رپر معروف پا به دنیای رمزارزها گذاشت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.