کد خبر : 138027
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 8:30

اولین صرافی مستقر در کاردانو شکست خورد!

اولین صرافی مستقر در کاردانو شکست خورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شبکه اصلی ساندی سواپ (SundaeSwap)، اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) مستقر در کاردانو، در تاریخ ۲۰ ژانویه راه‌اندازی شد تا امکان انجام مبادلات و افزایش و تأمین نقدینگی را برای معامله‌گران فراهم کند. با این حال، در همان ساعات ابتدایی این پلتفرم باعث ناامیدی کاربران شده و به دلیل ازدحام در شبکه،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اصلی ساندی سواپ (SundaeSwap)، اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) مستقر در کاردانو، در تاریخ ۲۰ ژانویه راه‌اندازی شد تا امکان انجام مبادلات و افزایش و تأمین نقدینگی را برای معامله‌گران فراهم کند. با این حال، در همان ساعات ابتدایی این پلتفرم باعث ناامیدی کاربران شده و به دلیل ازدحام در شبکه، پردازش تراکنش‌ها بسیار کند و یا حتی ناموفق گزارش شده است.

ساندی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و پلتفرمی برای استیکینگ توکن است. راه‌اندازی این صرافی با استفاده از قراردادهای هوشمند کاردانو، نقطه عطف مهمی برای اکوسیستم کاردانو به شمار می‌‌رود.

قیمت ارز دیجیتال ADA طی هفته گذشته و در آستانه راه‌اندازی ساندی سواپ، ۵۰ درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این صرافی چقدر برای کاردانو مهم بوده است.

انجام معاملات در ساندی سواپ در ساعت ۲۱:۴۵ هماهنگ جهانی در روز ۲۰ ژانویه آغاز شد. اما طولی نکشید که کاربران در سرور دیسکورد (Discord) این پروژه شروع به شکایت از تراکنش‌های ناموفق و ازدحام در شبکه کردند.

پس از آن، متین متواف (Mateen Motavaf)، مدیرعامل ساندی سواپ اعلام کرد که این تیم در تلاش برای رسیدگی به شکایات و مشکلات معامله‌گران است.

در این میان، یکی از کاربران متوجه شد که یک سفارش در ساندی سواپ قبل از راه‌اندازی آن پر شده است. این موضوع به یک معامله‌گر آگاه به فناوری اجازه می‌دهد تا رابط کاربری وبسایت را دور بزند و معاملات را مستقیماً در قراردادهای هوشمند اصلی و اساسی در هر صرافی غیرمتمرکزی انجام دهد.

تیم ساندی سواپ در پاسخ به این مشکلات گفت:

چیزهای زیادی وجود دارد که باید با آنها برخورد کنیم.

این تیم پیش از راه‌اندازی ساندی سواپ و بر اساس عملکرد شبکه آزمایشی این صرافی غیرمتمرکز طی یک ماه گذشته، انتظار حجم زیادی از سفارشات را داشت و در پستی گفته بود:

ما می‌خواهیم به همه شما اطلاع دهیم که اگرچه پردازش سفارش‌ها ممکن است چند روز طول بکشد، اما سفارش‌های همه به‌طور منصفانه و به ترتیبی که دریافت شده‌اند، پردازش می‌شوند.

با توجه به عملکرد پلتفرم ساندی سواپ در مرحله آزمایشی، تیم توسعه‌دهنده آن عملکرد ضعیف این صرافی را تأیید کرد، اما گفت:

ما بسیار مطمئن هستیم که این پروتکل می‌تواند بار معمولی روزانه را پس از حل شدن اوضاع پردازش کند.

بلاکچین کاردانو، طی هارد فورک آلونزو که در سپتامبر گذشته اجرا شد، قابلیت قراردادهای هوشمند را به پلتفرم خود اضافه کرد.

نوشته اولین صرافی مستقر در کاردانو شکست خورد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.