کد خبر : 148087
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:19

انفجار قیمت توکن‌های بازی اکسی اینفینیتی

انفجار قیمت توکن‌های بازی اکسی اینفینیتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازی بلاکچینی و موبایلی محبوب Axie Infinity (AXS) برای فصل 20 خود تغییرات اقتصادی مهمی را اعمال خواهد کرد که طی آن میزان تولید روزانه Smooth Love Potion (SLP) که به عنوان پاداش ارائه می‌شد، به شدت کاهش خواهد یافت. به گزارش کریپتو نیوز در مرحله اول، این بازی، پاداش ماجراجویی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی بلاکچینی و موبایلی محبوب Axie Infinity (AXS) برای فصل 20 خود تغییرات اقتصادی مهمی را اعمال خواهد کرد که طی آن میزان تولید روزانه Smooth Love Potion (SLP) که به عنوان پاداش ارائه می‌شد، به شدت کاهش خواهد یافت.

به گزارش کریپتو نیوز در مرحله اول، این بازی، پاداش ماجراجویی و مأموریت‌های روزانه را که مسئول تولید 40 و 14 درصد از کل SLP های تولیدی در اکوسیستم بودند را حذف کرده است. از این رو، تولید روزانه SLP به میزان 54% کاهش خواهد یافت.

این نکته اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا تورم توکن SLP این اواخر به شدت بالا بود و مقدار SLP تولیدی روزانه (از پاداش‌ها) 4 برابر میزان تعداد سوزانده شده برای تولید مثل بود. همین نکته عملکرد ضعیف قیمت SLP در طول سال گذشته را توجیه می‌کند.

قیمت SLP و AXS بعد از انتشار این خبر افزایش قابل توجهی داشتند. در صبح روز دوشنبه، قیمت توکن‌های SLP و AXS به ترتیب 27 و 10 درصد رشد کرد. علاوه بر این، قیمت این دو کوین در طول هفته گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته است. قیمت هر واحد از SLP در حال حاضر حوالی 0.013 دلار و AXS هم حوالی 70 دلار است.

Axie Infinity اظهار داشت که این تغییرات برای متعادل کردن اقتصاد و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به پلتفرم، لازم بود. تیم توسعه‌دهنده این بازی در بیانیه‌ای عنوان کرده‌اند:

اقتصاد Axie همین حالا به اقدامی گسترده و قاطع نیاز دارد، در غیر اینصورت یک فروپاشی اقتصادی دائمی و کلی را شاهد خواهیم بود.

با وجود این تغییرات، در حال حاضر حالت بازی PvP این پلتفرم، روزانه 2 برابر مقدار SLP سوزانده شده، توکن تولید می‌کند. به منظور حل این مسئله، این بازی قصد دارد پاداش‌ها را تغییر داده و همچنین مکانیزم‌های توکن سوزی مختلفی را برای کمک به اقتصاد Axie به کار بگیرد.

این بازی جدول نفرات برتر خود را نیز تغییر داده است. با اینکه این بازی برای 1000 بازیکن برتر خود در فصل 19، 3000 واحد AXS در نظر گرفته بود، ولی حالا در فصل 20 قصد دارد جدول نفرات برتر خود را به 300,000 بازیکن و پاداش آن‌ها را به 117,676 واحد AXS افزایش دهد.

طبق گزارش اخیر، Axie Infinity با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو شده است. از زمانی که قیمت AXS افزایش یافت، بازیکن‌های کمتری از روش‌های معمول خرید سه Axie برای شروع بازی استفاده می‌کنند. این بازیکن‌های جدید به جای این کار، از بازیکن‌های دیگر Axie قرض می‌گیرند که باعث بی ثباتی می‌شود.

نوشته انفجار قیمت توکن‌های بازی اکسی اینفینیتی اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.