کد خبر : 124968
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 12:46

امیدها به دوج کوین بیشتر از شیبا!

امیدها به دوج کوین بیشتر از شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) در حال حاضر جزو رمزارزهایی با بازدهی مالی متوسط محسوب می‌شوند. مدت‌ها است که رقابت، بحث و گفتگوهای جذابی بین طرفداران Dogecoin و Shiba Inu در مورد سودآوری این ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما طبق داده‌های IntoTheBlock، این دو دارایی اکنون سود یکسانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) در حال حاضر جزو رمزارزهایی با بازدهی مالی متوسط محسوب می‌شوند.

مدت‌ها است که رقابت، بحث و گفتگوهای جذابی بین طرفداران Dogecoin و Shiba Inu در مورد سودآوری این ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما طبق داده‌های IntoTheBlock، این دو دارایی اکنون سود یکسانی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورند.

اصلاح شیبا اینو منجر به زیان نیمی از سرمایه‌گذاران شد

شاخص‌های محاسباتی مثل In/Out of Money در مورد ارز دیجیتال شیبا اینو نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از سرمایه‌گذاران این رمزارز در حال حاضر بخشی از سرمایه اولیه خود را از دست داده‌اند یا سود چندانی نصیب آن‌ها نشده است.

در بازه زمانی رشد 1000 درصدی ارزش این رمزارزها، تقریباً تمام خریداران این میم کوین سود قابل قبولی کسب کردند؛ زیرا این ارز دیجیتال ساعت به ساعت رکورد قیمت خود (ATH) را افزایش می‌داد.

اما پس از آن که شیبا اینو در اکتبر به بالاترین حد خود رسید، دیگر هیچ نشانه‌ای از صعود قیمت نشان داده نشد و با ورود به دوره اصلاح سه ماهه، در محدوده‌ای قرار گرفت که اکنون در آن حضور دارد. با شروع دوره اصلاح اجباری قیمت‌ها، اکثر دارندگان SHIB سودی از سرمایه‌گذاری خود کسب نکرده‌اند و ۳۷ درصد از سرمایه‌گذاران نیز توکن را با قیمتی بالاتر از ارزش فعلی خریداری کرده‌اند.

سرمایه‌گذاران Dogecoin منتظر بهبود هستند

در مقایسه با شیبا اینو، آخرین باری که نمودار قیمت دوج کوین حرکت صعودی داشت به ماه می برمی‌گردد؛ زمانی که این رمزارز ۹۳۷٪ سود را تجربه کرده بود و دائما توسط ایلان ماسک تبلیغ می‌شد.

در حال حاضر، تنها 54 درصد از افرادی که دوج کوین را در سه ماه گذشته خریدارانی کرده‌اند موفق به کسب سود شده‌اند. آخرین باری که دوج کوین بازیابی قیمت را تجربه کرد، زمانی بود که ایلان ماسک اعلام کرد تسلا باری دیگر این ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی برای پرداخت خواهد پذیرفت. این اعلامیه منجر به افزایش 40 درصدی قیمت DOGE در آن بازه زمانی شد.

نوشته امیدها به دوج کوین بیشتر از شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.