کد خبر : 96514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 9:36

امکان مبادله توکن‌های اتریوم در وب‌سایت کوین مارکت کپ فراهم شد!

امکان مبادله توکن‌های اتریوم در وب‌سایت کوین مارکت کپ فراهم شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه‌دهنده کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) با انتشار اطلاعیه‌ای در تاریخ ۲۹ ژوئن، اعلام کرد که از طریق همکاری و ادغام با صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap)، امکان مبادله توکن‌های مبتنی بر اتریوم را در وب‌سایت خود فراهم کرده است. این وب‌سایت همچنین از ادغام و همکاری با صرافی‌ها و شبکه‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) با انتشار اطلاعیه‌ای در تاریخ ۲۹ ژوئن، اعلام کرد که از طریق همکاری و ادغام با صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap)، امکان مبادله توکن‌های مبتنی بر اتریوم را در وب‌سایت خود فراهم کرده است. این وب‌سایت همچنین از ادغام و همکاری با صرافی‌ها و شبکه‌های غیرمتمرکز دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

کوین مارکت کپ یک وب‌سایت مرجع شناخته‌شده و مطرح برای ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال است که در ماه مارس سال ۲۰۱۳ میلادی توسط برندون چز (Brandon Chez) راه‌اندازی شد و به سرعت به یک منبع معتبر برای کاربران، مؤسسه‌ها و رسانه‌ها جهت مقایسه هزاران دارایی رمزارزی مبدل گشت. در ماه آوریل سال ۲۰۲۰، کوین مارکت کپ توسط شرکت مدیریت سرمایه بایننس (Binance Capital Mgmt) خریداری شد.

صفحات ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم در وب‌سایت کوین مارکت کپ اکنون دارای یک آیکون مبادله است که به کاربران اجازه می‌دهد با اتصال کیف پول خود به این پلتفرم، همانند صرافی یونی سواپ توکن‌های ERC-20 را مبادله کنند. در حال حاضر، این پلتفرم از کیف پول‌های متامسک (MetaMask)، کوین بیس (Coinbase)، فورماتیک (Fortmatic)، پورتیس (Portis) و والت کانکت (WalletConnect) پشتیبانی می‌کند.

cmc-ethereum-token-swaps

ادغام و همکاری با کوین مارکت کپ، یک مزیت بزرگ برای صرافی یونی سواپ به شمار می‌رود. از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، بازدید از وب‌سایت کوین مارکت کپ به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که بازدید از این وب‌سایت از ۱۰۱ میلیون بازدید در ماه ژانویه به ۲۷۲٫۳۲ میلیون بازدید در ماه می رسید. در این میان، صرافی بایننس بیشترین ارجاع بازدید به وب‌سایت کوین مارکت کپ را داشته است، به گونه‌ای که ماه گذشته ۵۲٫۶۸ درصد ارجاعات به این وب‌سایت از سوی بایننس بوده است.

علی‌رغم راحتی این ادغام، کاربران همچنان باید کارمزد تراکنش‌ها را از طریق صرافی یونی سواپ پرداخت کنند. چند ماه قبل، زمانی که تقاضا برای بلاکچین اتریوم زیاد بود، کارمزد تراکنش‌ها در این صرافی به بیش از ۲۰۰ دلار رسید. با این حال، در حال حاضر کارمزدهای شبکه اتریوم به پایین‌ترین سطح خود در شش ماه گذشته کاهش یافته است.

نوشته امکان مبادله توکن‌های اتریوم در وب‌سایت کوین مارکت کپ فراهم شد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.