کد خبر : 93117
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 14:30

امکان استخراج اتریوم برای کاربران آنتی ویروس نورتون ۳۶۰!

امکان استخراج اتریوم برای کاربران آنتی ویروس نورتون ۳۶۰!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت امنیت سایبری نورتون لایف لاک (NortonLifeLock) که پیش‌تر با نام سیمنتک (Symantec) شناخته می‌شد، از راه‌اندازی نورتون کریپتو (Norton Crypto) خبر داد؛ ابزاری که امکان استخراج ارز دیجیتال با استفاده از آنتی ویروس نورتون ۳۶۰ (Norton 360) را برای کاربران فراهم می‌کند. از تاریخ ۳ ژوئن، از ۳۶۰ کاربر انتخاب‌شده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت امنیت سایبری نورتون لایف لاک (NortonLifeLock) که پیش‌تر با نام سیمنتک (Symantec) شناخته می‌شد، از راه‌اندازی نورتون کریپتو (Norton Crypto) خبر داد؛ ابزاری که امکان استخراج ارز دیجیتال با استفاده از آنتی ویروس نورتون ۳۶۰ (Norton 360) را برای کاربران فراهم می‌کند.

از تاریخ ۳ ژوئن، از ۳۶۰ کاربر انتخاب‌شده برای پیوستن به برنامه اولیه پذیرش نورتون برای استخراج اتریوم (ETH) دعوت می‌شود. نورتون همچنین قصد دارد در ماه‌های آینده خدمات استخراج را برای تقریبا ۱۳ میلیون کاربر خود ارائه دهد. نورتون تاکید کرد که این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خاموش کردن نرم افزار آنتی ویروس، ماینینگ انجام دهند.

نورتون قصد دارد در آینده از استخراج سایر رمزارزهای برتر نیز پشتیبانی کند. به این ترتیب، کاربران بالاترین پاداش را برای ظرفیت محاسباتی خود دریافت خواهند کرد:

در حالی که این شرکت با تمرکز بر کمک به مشتریان برای استخراج ایمن اتریوم، کار خود را آغاز خواهد کرد، نورتون لایف لاک در حال بررسی اضافه کردن سایر ارزهای دیجیتال برتر در آینده است.

وینسنت پیلت (Vincent Pilette)، مدیر ارشد محصولات نورتون لایف لاک، اظهار داشت شركت وی اولین شركت امنیت سایبری است که با ارائه خدمات به ماینرها، امکان استخراج با خیال راحت و بدون دردسر را در رایانه‌های شخصی فراهم می‌کند.

نورتون همچنین با اشاره به ارائه ویژگی‌های امنیتی در پروتکل‌های استخراج موجود، اظهار داشت:

برای سال‌ها، بسیاری از ماینرها جهت اجرای فرآیندهای ماینینگ مجبور به اجرای کدهای بررسی‌نشده و چشم‌پوشی از امنیت خود می‌شدند. این امر می‌توانست به کاهش درآمد آنها و حتی حملات باج افزاری منجر شود.

برای کمک به رفع این خطرات، نورتون اعلام کرد با استفاده از محصول جدید این شرکت، ماینرها می‌توانند درآمد خود را در کیف پول مبتنی بر ابر نورتون دریافت کنند و به این ترتیب، خطر از دست دادن کیف پول در اثر خرابی هارد دیسک از بین می‌‌رود.

نوشته امکان استخراج اتریوم برای کاربران آنتی ویروس نورتون ۳۶۰! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.