کد خبر : 85473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 15:18

امسال خاموشی برق در استان سمنان قطعی است

امسال خاموشی برق در استان سمنان قطعی است

به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی زاده عصر پنجشنبه در جلسه کنترل پیک بار انرژی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: افزایش سطح رفاه و تغییر رفتار مصرفی مشترکان..

به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی زاده عصر پنجشنبه در جلسه کنترل پیک بار انرژی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: افزایش سطح رفاه و تغییر رفتار مصرفی مشترکان و تغییر سبک زندگی مردم تاثیر بسزایی در افزایش مصرف انرژی دارد.

وی گفت: در ششم اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۸۰ درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار را در ساختمان های اداری استان سمنان داشتیم.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال قریب به هفت هزار مگاوات کمبود تولید نیروگاه های برق آبی و رشد فزاینده مصرف را داشته باشیم.

موسوی زاده ادامه داد: بهره گیری از مولد اضطراری دستگاه های اجرایی در ساعات اوج و تامین سوخت نیروگاه ها،طرح کاهش ساعت کار دستگاه های اجرایی در ماه های گرم سال و تعیین مسوول یا مدیر انرژی در استانداری به منظور پیگیری مباحث مدیریت مصرف در کل استان و ارتباط با ادارات ذیربط (آب،برق،گاز،نفت) می تواند از راهکارهای کاهش مصرف انرژی باشد.

وی هم چنین افزود که حمایت از طرح پهنه بندی مصرف مشترکان خانگی استان و پرداخت پاداش به مناطق کم مصرف از دیگر راهکارها برای کاهش مصرف انرژی است.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.