کد خبر : 104003
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 11:16

افشاگری نماینده مجلس درباره رابطه کینگ مانی با یک تیم فوتبال!

افشاگری نماینده مجلس درباره رابطه کینگ مانی با یک تیم فوتبال!

زمان مطالعه: < 1 دقیقهیکی از نمایندگان مجلس در مورد رمزارز کینگ مانی اطلاعاتی را منتشر کرد که در آن از رابطه یک تیم فوتبال با این رمزارز جعلی خبر می‌دهد. به نقل از بازار نیوز، نماینده مجلس، ابوالفضل ابوترابی، درباره رمزارز کینگ مانی اطلاعاتی را منتشر کرد و در آن از ارتباط کینگ مانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقهیکی از نمایندگان مجلس در مورد رمزارز کینگ مانی اطلاعاتی را منتشر کرد که در آن از رابطه یک تیم فوتبال با این رمزارز جعلی خبر می‌دهد.

به نقل از بازار نیوز، نماینده مجلس، ابوالفضل ابوترابی، درباره رمزارز کینگ مانی اطلاعاتی را منتشر کرد و در آن از ارتباط کینگ مانی با یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای که در لیگ فوتبال ایران نیز حضور فعال دارد، خبر داد. این صحبت مبهم نماینده مجلس و نبردن نام شرکت بازاریابی، حدس و گمان‌های زیادی را در مورد نام این شرکت در فضای مجازی ایجاد کرد.

دیروز هم خبر بازداشت مدیران شرکت کلاهبرداری کینگ مانی توسط وزارت اطلاعات منتشر شد.

تیم رمزارز نیوز سال گذشته 27 شهریور 99 در مقاله‌ای تحت عنوان کینگ مانی کلاهبرداری جدید یا شت کوین صراحتاً کلاهبردار بودن این شرکت را هشدار داده بود. ابوترابی، نماینده مجلس، در این رابطه گفت:

ارزهای دیجیتال قلابی زیادی اکنون در بازار وجود دارد که به روش‌های مختلف به دنبال فریب کاربران و کلاهبرداری هستند. شما نباید گول ظاهر فریبنده و اعتبار مدیران این شبکه‌ها را بخورید. آنها ممکن است حتی صاحب تیم‌های ورزشی بزرگ باشند و نفوذ بسیاری در بعضی قسمت ها داشته باشند.

نوشته افشاگری نماینده مجلس درباره رابطه کینگ مانی با یک تیم فوتبال! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.