کد خبر : 101491
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 7:37

اعلام آمادگی غول شبکه پرداخت‌ برای پذیرش رمزارزها!

اعلام آمادگی غول شبکه پرداخت‌ برای پذیرش رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیر عامل غول پرداخت جهانی ویزا (Visa)، بار دیگر موضع خوش‌بینانه خود در مورد ارزهای دیجیتال را ابراز کرد. کلی در گفتگوی جدید خود، در مورد موضوعات مختلف از جمله ارزهای دیجیتال و نقش آنها در سیستم مالی مدرن صحبت کرده است. در این گفتگو، مدیر عامل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیر عامل غول پرداخت جهانی ویزا (Visa)، بار دیگر موضع خوش‌بینانه خود در مورد ارزهای دیجیتال را ابراز کرد.

کلی در گفتگوی جدید خود، در مورد موضوعات مختلف از جمله ارزهای دیجیتال و نقش آنها در سیستم مالی مدرن صحبت کرده است.

در این گفتگو، مدیر عامل ویزا اظهار داشت که می‌خواهد این شرکت را در میانه سیستم مالی نسل جدید – بدون در نظر گرفتن نقش رمزارزها در آن – ببیند:

من نمی‌دانم ارزهای دیجیتال تا کجا پیش می‌روند. پنج سال دیگر خواهیم گفت که آنها یک موضوع زودگذر بودند و الآن دیگر مهم نیستند؟ یا بسیار محبوب خواهند شد؟ من آنقدر باهوش نیستم که بدانم، اما آن‌چه که می‌دانم این است که مطمئن شوم امروز شرکت ما در ارتباط با این صنعت قرار دارد.

کلی توضیح داد که ارزهای دیجیتال می‌توانند به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شوند و ویزا برای این مرحله از پذیرش رمزارزها کاملاً آماده است.

وی همچنین چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی را برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پیش‌بینی می‌کند. به گفته کلی، ارزهای دیجیتال تحت حمایت بانک‌های مرکزی می‌توانند به ابزارهای قوی برای پرداخت تبدیل شوند.

در میان غول‌های کلاسیک فناوری مالی، استراتژی ویزا در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال تهاجمی‌ترین آنها است؛ چراکه تیم ویزا بر تمام ترندهای محبوب این صنعت متمرکز شده است.

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، شرکت پرداخت ویزا اخیراً یکی از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) از مجموعه کریپتوپانک‌ها (CryptoPunks) را به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار خریداری کرده است. کای شفیلد (Cuy Sheffield)، مدیر بخش ارزهای دیجیتال ویزا، در پستی اظهار داشت که این تنها آغاز کار تیم او است.

شفیلد پیش‌بینی می‌کند که آدرس‌های عمومی رمزارزها روزی به اندازه آدرس‌های ایمیل محبوب خواهند شد.

نوشته اعلام آمادگی غول شبکه پرداخت‌ برای پذیرش رمزارزها! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.