کد خبر : 215926
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 16:30
دیدگاه‌ها برای اطلاعیه مهم بایننس برای کاربران سولانا، ورلد کوین و فایل کوین! بسته هستند

اطلاعیه مهم بایننس برای کاربران سولانا، ورلد کوین و فایل کوین!

اطلاعیه مهم بایننس برای کاربران سولانا، ورلد کوین و فایل کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی بایننس فهرست جفت‌ارزهای معاملاتی ارائه شده در سرویس بایننس اسپات را گسترش داد و جفت‌ ارزهای FIL/USDC، HBAR/TRY، PENDLE/TRY و WLD/USDC را به آن اضافه کرد.علاوه بر این، این صرافی امکان استفاده از ربات‌های معاملاتی را برای جفت‌ ارزهای BNB/FDUSD، DYM/USDT، ETH/FDUSD، PYTH/USDT، SOL/FDUSD، PYTH/USDT و غیره، امکان‌پذیر کرد.برخی از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس فهرست جفت‌ارزهای معاملاتی ارائه شده در سرویس بایننس اسپات را گسترش داد و جفت‌ ارزهای FIL/USDC، HBAR/TRY، PENDLE/TRY و WLD/USDC را به آن اضافه کرد.
علاوه بر این، این صرافی امکان استفاده از ربات‌های معاملاتی را برای جفت‌ ارزهای BNB/FDUSD، DYM/USDT، ETH/FDUSD، PYTH/USDT، SOL/FDUSD، PYTH/USDT و غیره، امکان‌پذیر کرد.
برخی از ارزهای دیجیتال موجود در این جفت‌ ارزها، مانند سولانا (SOL)، فایل‌کوین (FIL) و ورلد‌کوین (WLD) اخیراً به دلیل افزایش قیمت خود در مرکز توجهات قرار گرفته‌اند. قیمت سولانا در سال گذشته تقریباً ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت و اکنون به بالای ۱۰۰ دلار رسیده است.
توکن‌های FIL و WLD هم یکی از بهترین عملکردها را در روزهای گذشته داشته‌اند. قیمت فایل‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد و طی ماه گذشته تقریبا ۷۰ درصد افزایش یافته است. همچنین، قیمت توکن WLD طی دو هفته حدود ۲۳۰ درصد رشد کرده است.

برخی از جفت‌ ارزهای معاملاتی معرفی‌شده هم شامل لیر ترکیه (TRY) هستند که شهروندان این کشور را قادر می‌سازد تا با سهولت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. طبق گزارش‌ها، بیت کوین (BTC) پس از تورم بی‌سابقه در ترکیه، در این کشور به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است.
بایننس از ابتدای سال ۲۰۲۴، تغییرات زیادی را در فهرست‌ دارایی‌های تحت حمایت خود اعمال کرده است. این صرافی چندی پیش، خدمات معاملاتی مونرو (XMR)، آراگون (ANT)، مولتی‌چین (MULTI) و وای (VAI) را متوقف کرد. همچنین، این صرافی در اوایل این هفته، جفت‌ ارزهای ADA/USDC، AVAX/USDC، MATIC/USDC، XRP/USDC، توکن هواداری تیم میلان (ACM)، پروتکل فایو (FIO) و آی‌کیو (IQ) را به فهرست خود اضافه کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اطلاعیه مهم بایننس برای کاربران سولانا، ورلد کوین و فایل کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.