کد خبر : 172015
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 9:07

اضافه‌شدن امکانات جدید در پروژه وام‌دهی کیک

اضافه‌شدن امکانات جدید در پروژه وام‌دهی کیک

زمان مطالعه: 2 دقیقه کیک دیفای (Cake DeFi)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی غیرمتمرکز مستقر در سنگاپور، از راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان شتاب‌دهنده برای توسعه برنامه‌های وب ۳، متاورس، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی‌ها، ورزش‌های الکترونیکی و دیگر طرح‌های رمزارزی، خبر داده است. به گزارش سایت کوین تلگراف، این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیک دیفای (Cake DeFi)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی غیرمتمرکز مستقر در سنگاپور، از راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان شتاب‌دهنده برای توسعه برنامه‌های وب ۳، متاورس، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی‌ها، ورزش‌های الکترونیکی و دیگر طرح‌های رمزارزی، خبر داده است.

به گزارش سایت کوین تلگراف، این بازوی سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری که کیک دیفای ونچرز (CDV) نام دارد، به آن دسته از استارتاپ‌های رمزارزی را که مکمل کسب‌وکار اصلی این شرکت هستند، کمک مالی خواهد کرد. شرکت کیک دیفای با هدف ایجاد بازدهی بالا برای کاربران بخش کریپتو، خدماتی همچون استخراج نقدینگی، استیکینگ و وام‌دهی ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

در اطلاعیه جدید کیک دیفای آمده است که علاوه بر کمک مالی این شرکت به استارتاپ‌های رمزارزی، این استارتاپ‌ها همچنین این فرصت را خواهند داشت که به محصولات، ارتباطات، کاربران، منابع و تخصص‌های متعدد کیک دیفای در حوزه صنعت بلاکچین هم دسترسی داشته باشند.

گزارش جدیدی از شرکت حسابداری KPMG، یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی در جهان، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه رمزارزها در کشور سنگاپور، سال گذشته ۱۰ برابر افزایش یافته و از ۱۱۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به ۱٫۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسیده است.

طبق گزارش‌ها، افزایش قابل‌توجه این رقم در درجه اول به تلاش‌های فعال دولت سنگاپور برای تحریک بازار سرمایه برمی‌گردد. مهم‌تر از همه، دولت سنگاپور یک چارچوب فهرست‌بندی برای شرکت‌های با مقاصد خاص (SPAC) هم ایجاد کرده که به شرکت‌های با رشد سریع و استارتاپ‌های فعال و موفق در حوزه فناوری اجازه می‌دهد تا سهام خود را به صورت عمومی عرضه کنند.

علاوه بر این، دولت سنگاپور در سال جاری اقدامات پیشگیرانه‌ای را هم برای تنظیم مقررات دارایی‌های دیجیتال پرخطر انجام داده است.

نوشته اضافه‌شدن امکانات جدید در پروژه وام‌دهی کیک اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.