کد خبر : 93136
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 7:00

اسکوئر یک کیف پول سخت افزاری و یک مرکز استخراج پاک برای بیت کوین می‌سازد!

اسکوئر یک کیف پول سخت افزاری و یک مرکز استخراج پاک برای بیت کوین می‌سازد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه اسکوئر (Square Inc)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تلفن همراه و سازنده برنامه پرداخت محبوب کش اپ (Cash App)، به دنبال توسعه یک کیف پول متن‌باز برای بیت کوین (BTC) است. جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل و هم‌بنیانگذار اسکوئر در توییتی نوشت: اسکوئر به دنبال ساخت یک کیف پول سخت افزاری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسکوئر (Square Inc)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تلفن همراه و سازنده برنامه پرداخت محبوب کش اپ (Cash App)، به دنبال توسعه یک کیف پول متن‌باز برای بیت کوین (BTC) است.

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل و هم‌بنیانگذار اسکوئر در توییتی نوشت:

اسکوئر به دنبال ساخت یک کیف پول سخت افزاری برای بیت کوین است. در صورت انجام این کار، می‌توانیم آن را کاملا به صورت متن‌باز، از نرم افزار گرفته تا طراحی سخت افزار و با همکاری جامعه بسازیم.

دورسی با انتشار مجموعه توییت‌هایی در مورد کیف پول سخت افزاری جدید خود، بر اهمیت خودتصدی بودن (self-custody) کیف پول و نیاز به ایجاد یک تجربه یکپارچه تلفن همراه برای کاربران ارزهای دیجیتال، تاکید کرد. از نظر دورسی، کمک به خودتصدی بودن کیف پول‌ها می‌تواند تجربه مدیریت آنها را بهبود داده و بسیار ساده کند.

به گفته دورسی، طراحی عالی این محصول به حداقل زمان راه‌اندازی، تکیه بر دستگاه‌های موجود و اطمینان سرتاسری (end-to-end) نیاز دارد. دورسی افزود:

برای جذب کاربران جدید به بیت کوین به تلاقی عوامل مختلف نیاز است. در این میان، وجود راهکارهای لایه دوم نیز برای رشد ضروری است.

سرمایه‌گذاری اسکوئر در ساخت یک مرکز استخراج پاک بیت کوین!

شرکت پرداخت اسکوئر از سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری خود برای ساخت یک مرکز استخراج بیت کوین با همکاری بلاک‌استریم ماینینگ (Blockstream Mining) خبر داد. این مرکز استخراج قرار است از انرژی خورشیدی برای استخراج بیت کوین استفاده کند.

کریس کوک (Chris Cook)، مدیر ارشد اطلاعات بلاک‌استریم، در مورد این پروژه می‌گوید:

همراه با اسکوئر امیدواریم که ماهیت باز و شفاف این پروژه به الگویی برای سایر کسب و کارها تبدیل شود. ما امیدواریم بتوانیم نشان دهیم که ساخت یک مرکز استخراج تجدیدپذیر در دنیای واقعی نه تنها امکان‌پذیر است، بلکه از لحاظ تجربی نیز، تسریع حرکت جهان به سمت آینده‌ای پایدار توسط بیت کوین را اثبات می‌کند.

پس از این‌که ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل شرکت تسلا (Tesla)، به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی، تصمیم به توقف پذیرش پرداخت‌های BTC برای خودروهای تسلا گرفت، فرآیند استخراج بیت کوین و میزان بالای انرژی مصرفی برای آن مورد بررسی دقیق رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفته است.

جک دورسی: اگر لازم باشد، اسکوئر و توییتر را بخاطر بیت کوین ترک می‌کنم!

در جریان کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ (Bitcoin 2021) که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ بیت کوین در روزهای ۴ و ۵ ژوئن در میامی برگزار شد، دورسی از علاقه خود به بیت کوین گفت.

دورسی با بیان این‌که بیت کوین مهم‌ترین چیزی است که در طول زندگی خود بر روی آن کار کرده است، اظهار داشت:

اگر من در اسکوئر و توییتر نبودم، بر روی کار می‌کردم. اگر روزی بیت کوین بیشتر از اسکوئر یا توییتر به کمک من نیاز داشته باشد، آنها را بخاطر بیت کوین کنار می‌گذارم. اما، من معتقدم که هر دو این شرکت‌ها نقش مهمی در موفقیت و پذیرش بیت کوین دارند.

به گفته دورسی، یکی از اهداف مهم شرکت اسکوئر به عنوان یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، بهبود قابلیت‌ها و در دسترس بودن بیت کوین برای همه است.

اسکوئر با در اختیار داشتن ۸،۰۲۷ واحد BTC در ترازنامه خود، یکی از بزرگترین هولدرهای سازمانی بیت کوین به شمار می‌رود. ارزش بیت کوین‌های این شرکت بر اساس قیمت‌های فعلی، حدود ۲۹۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. برنامه پرداخت کش اپ این شرکت بخش عمده‌ای از درآمد خود را از طریق فروش بیت کوین به دست می‌آورد که این امر، علاقه سرمایه‌گذاران خرد به دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهد.

نوشته اسکوئر یک کیف پول سخت افزاری و یک مرکز استخراج پاک برای بیت کوین می‌سازد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.