کد خبر : 144959
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 12:30

استخراج بیت کوین سخت‌تر شد!

استخراج بیت کوین سخت‌تر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای اخیر، سختی استخراج بیت کوین شاهد افزایش دیگری بود و این معیار به رکورد تاریخی جدیدی دست یافت که می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای برای ادامه روند قیمتی پادشاه ارزهای دیجیتال در میان اصلاح عمیق بازار باشد. نمودار سختی استخراج در شبکه بیت کوین. افزایش سختی استخراج بیت کوین، اولین گام

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، سختی استخراج بیت کوین شاهد افزایش دیگری بود و این معیار به رکورد تاریخی جدیدی دست یافت که می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای برای ادامه روند قیمتی پادشاه ارزهای دیجیتال در میان اصلاح عمیق بازار باشد.

bitcoin-mining-difficulty
نمودار سختی استخراج در شبکه بیت کوین.

افزایش سختی استخراج بیت کوین، اولین گام به سمت کاهش فشار فروش موجود بر روی این ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

با افزایش سختی استخراج در شبکه بیت کوین، ماینرها برای استخراج یک BTC در مقایسه با دوره‌های قبل، قدرت هش بیشتری را نیاز خواهند داشت که این موضوع می‌تواند بر قیمت بیت کوین در بازار تأثیر مثبتی داشته باشد.

در واقع، سخت‌تر شدن استخراج بیت کوین باعث کاهش عرضه جدید به بازار می‌شود که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال را افزایش دهند.

به این ترتیب، کاهش فشار فروش از سوی ماینرهای بیت کوین، می‌تواند به از بین بردن مقاومت‌های موجود بر سر راه قیمت این رمزارز کمک کند.

در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال برتر جهان در محدوده قیمتی ۳۷،۸۸۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۲۲ درصد و طی هفت روز اخیر، ۳٫۴ درصد رشد دارد.

bitcoin-mining-difficulty
نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین.

در حالت کلی، بازار کریپتو در وضعیت سبز به سر می‌برد و بیشتر آلت کوین‌ها رشد ۳ تا ۱۰ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده‌اند.

نوشته استخراج بیت کوین سخت‌تر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.