کد خبر : 103358
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 13:21

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/07/04

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/07/04

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ امروز سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند ..

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

امروز سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 2هزار و 601واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 424هزار و 719واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 582میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 806میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 98هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2میلیارد و 787میلیون ورقه به‌ارزش 32هزار و 766میلیارد تومان در 666هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 51واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 806واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.