کد خبر : 98635
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 15:18

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/04/28

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/04/28

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری دارویی تامین و داده پردازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ن..

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری دارویی تامین و داده پردازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت پاسارگاد، صنعتی دوده فام و بیمه پاسارگاد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 8هزار و 420واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 311هزار و 277واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 785میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 721میلیارد تومان در بیش از 651هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری دارویی تامین و داده پردازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان، سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و کارگزاری بورس اوراق بهادار بیشترین افت را تجربه کردند.

توقف معاملات بورس در روزهای تعطیل

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 694میلیون ورقه به‌ارزش 25هزار و 150میلیارد تومان در 552هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 203واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 49واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت پاسارگاد، صنعتی دوده فام و بیمه پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، بیمه تجارت نو و سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.