کد خبر : 93093
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 14:28

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/03/10

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/03/10

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیم..

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیمه دی و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 10هزار و 963واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 145هزار و 970واحدبه کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 166میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 237میلیارد تومان در بیش از 490هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ رایان سایپا، داروسازی فارابی و ذغالسنگ نگین طبس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 147میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 110میلیارد تومان در 255هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 117واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 724واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیمه دی و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن تهران، صنعتی مینو و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.