کد خبر : 93053
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 13:04

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/03/09

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/03/09

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ امروز سهامداران شرکت‌های سیمان خوزستان، گلوکوزان و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، ذوب آهن اصفهان و پلیمر..

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان خوزستان، گلوکوزان و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، ذوب آهن اصفهان و پلیمر آریا ساسول بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 17هزار و 377واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 156هزار و 913واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 503میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 863میلیارد تومان در بیش از 700هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان خوزستان، گلوکوزان و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کیمیدارو، داروسازی جابرابن حیان و ایران ارقام بیشترین افت را تجربه کردند.

یادداشت اقتصادی| بورس و انتخابات 1400

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 976میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 883میلیارد تومان در 317هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 109واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 841واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، ذوب آهن اصفهان و پلیمر آریا ساسول بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ریل پرداز سیر و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.