کد خبر : 105958
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 13:30

ارز دیجیتال Travala (تراوالا) چیست؟ آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاکچین

ارز دیجیتال Travala (تراوالا) چیست؟ آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاکچین

زمان مطالعه: 8 دقیقه مقدمه اگر به دنبال رمزارزی هستید که کارکردی همانند وبسایت Booking.com داشته باشد، ارز دیجیتال Travala را به شما معرفی می‌کنیم. ارز دیجیتال Travala.com در سال 2017 راه‌اندازی شد و حالا به بهترین پلتفرم رزرو سفر مبتنی بر بلاکچین دنیا تبدیل شده و هزاران مشتری در سراسر جهان، این وبسایت را

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مقدمه

اگر به دنبال رمزارزی هستید که کارکردی همانند وبسایت Booking.com داشته باشد، ارز دیجیتال Travala را به شما معرفی می‌کنیم. ارز دیجیتال Travala.com در سال 2017 راه‌اندازی شد و حالا به بهترین پلتفرم رزرو سفر مبتنی بر بلاکچین دنیا تبدیل شده و هزاران مشتری در سراسر جهان، این وبسایت را به عنوان آژانس مسافرتی آنلاین خود انتخاب کرده‌اند.

در حال حاضر این پلتفرم بیش از 2,200,000 ملک را در بیش از 90,124 مقصد گردشگری در 230 کشور و قلمرو، تحت پوشش خود قرار داده است. همچنین قیمت‌های ارائه‌شده در این پلتفرم گاهی تا 40% ارزان‌تر از آژانس‌های مسافرتی دیگر است. اگر شما هم قصد دارید برای رزرو هتل و تور مسافرتی خود از بیت کوین استفاده کنید، با ما همراه باشید تا با یک پلتفرم عالی برای این کار آشنا شوید.

ارز دیجیتال Travala

ارز دیجیتال Travala.com چیست؟

تراوالا یک پلتفرم آسیب‌ناپذیر رزرو تور مسافرتی است که نسل بعدی تکنولوژی بلاکچین را با محرک‌های توکنیزه‌شده ادغام کرده است. توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال Travala گزینه‌های پرداخت با چندین ارز دیجیتال و پرداخت‌های سنتی را ارائه می‌دهند و همچنین مزایایی را برای کاربرانی که از ارز دیجیتال مخصوص این پلتفرم یعنی توکن AVA استفاده می‌کنند، در نظر گرفته‌اند.

تراوالا کاملاً شبیه به وبسایت Booking.com است که چند گزینه مختلف را برای استفاده کاربرانی که به دنبال رزرو بلیط هواپیما، هتل و اقامتگاه‌های دیگر هستند، فراهم می‌کند. آنها می‌توانند قیمت‌های ویژه‌ای ارائه بدهند و حتی اگر بتوانید بعد از رزرو، قیمت‌های ارزان‌تری را از وبسایت‌های دیگر پیدا کنید، تفاوت قیمت را به شما برمی‌گردانند.

تراوالا

در ماه مارس 2020 بود که این ارز دیجیتال با Travelbybit که خود توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شد، ادغام گردید. در زمان نگارش این مقاله، مدیر عامل تراوالا خوان اوترو (Juan Otero) است. این شرکت در کشورهای استرالیا، ویتنام و بریتانیا نمایندگی فعال دارد.

ویژگی‌های ارز دیجیتال تراوالا

بهترین ویژگی ارز دیجیتال Travala، قابلیت پرداخت به روش سنتی و ارزهای دیجیتال مختلف است. ویژگی‌های دیگری که باعث شده تراوالا یک پروژه هیجان‌انگیز و خوش آتیه باشد، مجموعه گسترده‌ای از اقامتگاه‌ها است که با همکاری با وبسایت Expedia به کاربران ارائه می‌شوند، همچنین وبسایت زیبا و ساده با اپلیکیشن موبایل اختصاصی و نیز مزایای در نظر گرفته‌شده برای سرمایه‌گذاران روی توکن AVA است. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را به صورت اجمالی شرح خواهیم داد.

ارز دیجیتال Travala

وبسایت کاربردی

اگر قبلاً هم با وبسایت‌های رزرو پرواز، هتل یا اقامتگاه دیگری کار کرده باشید، حتماً از سادگی و تجربه کاربری جالب کار با وبسایت Travala.com راضی خواهید بود. این وبسایت سریع عمل می‌کند و تجربه کاربری بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن موبایلی

تراوالا یک اپلیکیشن موبایلی کاملاً کاربردی دارد که به کاربر اجازه رزرو هتل خود را با کمترین تلاش می‌دهد. البته اپلیکیشن موبایلی فقط از رزرو هتل پشتیبانی می‌کند و امکان رزرو بلیط هواپیما هنوز با این اپلیکیشن ممکن نیست.

ارز دیجیتال Travala.com

رزرو هتل و پرواز با ارز دیجیتال

همان‌طور که اشاره کردیم، مهم‌ترین ویژگی تراوالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت است. در زمان نگارش این مقاله، این وبسایت از رمزارزهای مختلفی مثل بیت کوین، توکن AVA، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین، ریپل، لایت کوین و چند کوین دیگر پشتیبانی می‌کند. جالب اینجا است که حتی اگر پرداخت خود را با رمزارز انجام دهید هم می‌توانید بازگشت وجه کنید.

توکن AVA

توکن AVA کوین اختصاصی پلتفرم ارز دیجیتال Travala.com است و هدف آن این است که کاربر را برای استفاده از پلتفرم تراوالا تشویق کند و همچنین تعامل کاربر با پروژه را بهبود ببخشد. تعداد کل توکن‌های در نظر گرفته شده 61,571,086 عدد است که تاکنون 50 میلیون توکن از آن در شبکه در گردش است. همچنین توکن AVA در زنجیره بایننس با استاندارد BEP2 و در زنجیره هوشمند بایننس با استاندارد BEP20 ارائه می‌شود.

ارز دیجیتال Travala.com

برنامه بازخرید توکن AVA ارز دیجیتال Travala هر سه ماه انجام می‌شود تا جایی که 21,571,086 توکن شبکه به صورت دائم سوزانده شود. این یعنی 35% از کل توکن‌های شبکه از بین خواهد رفت؛ یعنی به طور کلی 40 میلیون توکن AVA در شبکه موجود خواهد بود. مقدار توکنی که هر سه ماهه خریداری می‌شود، توسط فعالیت وبسایت تعیین می‌شود. توکن AVA را می‌توان برای پرداخت‌ها، دریافت و پاداش وفاداری، بازگشت وجه و ذخیره ارزش به کار گرفت.

کاربردهای مهم زیادی برای توکن AVA در نظر گرفته شده که سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند و همچنین برای رزرو تور مسافرتی از وبسایت Travala.com به کار می‌آید.

  • پرداخت هزینه‌های سفر با AVA. اگر همه رزروهای اقامتگاه خود را با توکن AVA پرداخت کنید، در فیش نهایی هم مشمول تخفیف 3 درصدی خواهید شد.
  • حتی اگر پرداخت خود را با کارت اعتباری یا رمزارزهای دیگر انجام داده باشید، باز هم به ارزش 2% از مبلغ پرداختی خود را توکن AVA هدیه خواهید گرفت.
  • فقط با عضویت در این شبکه و قفل کردن توکن AVA، سالانه سود 12 درصدی را دریافت خواهید کرد. این برنامه مشابه با استیکینگ است و سود حاصله مستقیماً به کیف پول ارز دیجیتال شما واریز خواهد شد.

برنامه تشویقی کاربران

تراوالا یکی از بهترین برنامه‌های تشویقی برای کاربران را در صنعت گردشگری دارد که برای سرمایه‌گذاران توکن AVA در دسترس است. نام این برنامه تشویقی Smart Program یا برنامه هوشمندانه است. با این برنامه کاربر می‌تواند تا 10% تخفیف و 12% سود سالیانه دریافت کند.

تراوالا

برنامه هوشمندانه تا سقف 5% تخفیف در قیمت‌های لیست‌شده را ارائه می‌کند و همچنین با تکمیل اقامت هم 5% از مبلغ پرداختی را به عنوان پاداش وفاداری به کاربر باز می‌گرداند. فقط کافی است توکن AVA را در کیف پول خود قفل کنید. وقتی فعال شد، این برنامه برای هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که آیکون Smart دارند، در دسترس خواهد بود.

تاریخچه قیمت Travala.com

توکن AVA در تاریخ 29 می 2018 در وبسایت CoinMarketCap ثبت شد. قیمت این توکن در ابتدای حضورش در این وبسایت حدود 0.30 دلار بود که اندکی بعد به 0.05 دلار هم رسید. پایین‌ترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Travala در تاریخ 14 آگوست 2018 و در سطح 0.04 دلار ثبت شد.

توکن AVA

تقریباً از اواسط جولای 2020 بود که صعود شدید قیمت توکن AVA شروع شد. در روز 10 آگوست 2020، قیمت این توکن سطح 2 دلار را ثبت کرد و بعد دوباره تا 0.4 دلار سقوط کرد. این بار در اوایل سال 2021 بود که صعود اصلی قیمت ارز دیجیتال Travala شروع و باعث ثبت قله تاریخی 6.48 دلاری در تاریخ 14 آپریل 2021 شد.

در صفحه قیمت ارز دیجیتال Travala می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت تراوالا و توکن AVA را مشاهده کنید.

ارز دیجیتال Travala را از کجا بخریم و در کجا ذخیره کنیم؟

در حال حاضر توکن AVA در چندین صرافی متمرکز و غیر متمرکز معتبر و محبوب جهان مثل صرافی بایننس، MXC یا Binance DEX عرضه می‌شود. صرافی بایننس این توکن را با جفت ارزهای AVA/USDT ،AVA/BTC ،AVA/BNB و AVA/BUSD عرضه می‌کند و صرافی MXC هم آن را با جفت ارز AVA/USDT و AVA/ETH به کاربران ارائه می‌دهد. جهت خرید ارز دیجیتال Travala.com تنها کافی است در یکی از این صرافی‌ها ثبت نام کنید و پس از واریز وجه، به خرید این توکن خوش‌آتیه بپردازید.

سخن پایانی

اینطور که پیدا است، Travala یک راهکار بسیار عالی و هوشمندانه برای رزرو ملزومات سفر از جمله بلیط هواپیما، هتل و اقامتگاه و تفرجگاه‌های دیگر با استفاده از ارز دیجیتال دارد. البته این پلتفرم فقط به پرداخت با ارز دیجیتال محدود نیست و می‌توان با کارت اعتباری معمولی هم هزینه‌ها را پرداخت کرد.

جامعه کاربران این پلتفرم به آرامی در حال گسترش است و تراوالا هم در حال همکاری با پلتفرم‌های مشابهی همچون Expedia، Viator و چندین پلتفرم دیگر است. به طور کلی پلتفرم ارز دیجیتال Travala.com برای بسیاری از عاشقان و طرفداران ارزهای دیجیتال که به دنبال راهی برای صرف کوین‌های خود می‌گردند، یک گزینه عالی است.

اگر بخواهیم مزایای این پلتفرم نوگرا را نام ببریم، می‌توانیم به قیمت‌های تضمین‌شده، گزینه‌های مختلف برای پرداخت، مشوق‌های متنوع برای سرمایه‌گذاران روی توکن AVA و اپلیکیشن کاربردی موبایلی برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید اشاره کنیم. از جمله نقاط ضعف و معایب این پلتفرم هم کارایی نه چندان زیاد آن برای کاربران غیر کریپتویی و عدم جذابیت توکن AVA و رتبه پایین آن در وبسایت CoinMarketCap است.

این مقاله صرفاً جنبه آموزشی دارد و به هیچ عنوان به معنی توصیه به سرمایه گذاری یا خرید و فروش این ارز دیجیتال نیست.

نوشته ارز دیجیتال Travala (تراوالا) چیست؟ آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاکچین اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.