کد خبر : 113786
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 11:30

ارز دیجیتال Bloktopia (بلاک توپیا) چیست؟ معرفی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های متاورس

ارز دیجیتال Bloktopia (بلاک توپیا) چیست؟ معرفی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های متاورس

زمان مطالعه: 6 دقیقه مقدمه تا چند سال پیش، فعالیت یک کسب‌وکار مبتنی بر بلاکچین، فرصت‌های نوآورانه زیادی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌داد. اما امروزه این صنعت مملو از پلتفرم‌هایی است که مقیاس‌پذیر، سریع، ایمن و سازگار با توسعه‌دهندگان هستند؛ بنابراین کسب‌وکارها باید روش‌های دیگری برای برنده‌ شدن در میدان رقابت پیدا کنند. یکی از

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

تا چند سال پیش، فعالیت یک کسب‌وکار مبتنی بر بلاکچین، فرصت‌های نوآورانه زیادی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌داد. اما امروزه این صنعت مملو از پلتفرم‌هایی است که مقیاس‌پذیر، سریع، ایمن و سازگار با توسعه‌دهندگان هستند؛ بنابراین کسب‌وکارها باید روش‌های دیگری برای برنده‌ شدن در میدان رقابت پیدا کنند. یکی از تکنیک‌های ایجاد این برتری، مشارکت‌های بین حوزه‌ای مانند مشارکت بلاکچین و اینترنت اشیا است. اما در این مطلب، قصد داریم به یک مدل مشارکتی جدید اشاره کنیم. مشارکت بلاکچین و واقعیت مجازی! پروژه ارز دیجیتال Bloktopia و توکن BLOK حاصل این همکاری و مشارکت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.ارز دیجیتال Bloktopia

پروژه ارز دیجیتال Bloktopia چیست؟

ارز دیجیتال Bloktopia یک Skyscraper است که از ۲۱ سطح برای شناسایی ۲۱ میلیون بیت کوین، تشکیل شده است. به افرادی که در توکن بومی این پروژه، توکن BLOK، سرمایه‌گذاری می‌کنند، Bloktopians گفته می‌شود. در این پروژه، کاربران به اطلاعات رمزنگاری‌شده و محتوای همه‌جانبه در یک مکان دسترسی خواهند داشت.

سرمایه‌گذاران بلاکتوپیا (Bloktopians) از طریق مالکیت املاک و مستغلات، تبلیغات، بازی‌ کردن، ساخت شبکه و موارد دیگر می‌توانند از طریق این پروژه، کسب درآمد داشته باشند. در Bloktopia امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات، حمایت مالی و فرصتی برای مشارکت در کسب درآمد از طریق مکانیسم NFT فراهم شده است.ارز دیجیتال Bloktopia

توکن BLOK توکن اختصاصی این پروژه است که داشتن آن برای خرید و فروش املاک و مستغلات در شبکه ارز دیجیتال Bloktopia ضروری است. افراد می‌توانند از طریق ارز دیجیتال بلاک توپیا به رویدادهای انحصاری، پیش‌فروش‌های مختلف و استیکینگ دسترسی داشته باشند.

Bloktopia از طریق یک مدل حاکمیتی کار می‌کند و دارندگان Reblok NFT بخشی از شورای حکومتی آن را تشکیل می‌دهند.

متاورس (Metaverse) چیست؟

متاورس پل بین دنیای واقعی و مجازی و در واقع یک دنیای مجازی غیرمتمرکز و منبع‌باز است. این پروژه با شیوع ویروس کرونا و با هدف ‌اشتراک‌گذاری تجربیات میان انسان‌ها، حتی زمانی که کنار هم حضور ندارند، سرعت پیشرفتش چندین برابر شده است. در این دنیای مجازی، از پروتکل‌های رمزنگاری برای مدیریت ارزش دیجیتالی، به‌ عنوان‌ مثال هنر دیجیتالی، املاک و مستغلات و فضای تبلیغاتی استفاده خواهد شد. NFTهای شبکه Bloktopia از جمله ابزارهایی هستند که برای انجام تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه و سریع مورد استفاده قرار می‌گیرند.ارز دیجیتال Bloktopia

در حال حاضر شبکه‌ها و رسانه‌های مختلفی مانند یوتیوب، تلگرام و Crypto Twitter وجود دارند که پراکندگی اطلاعات در آنها بسیار زیاد و جمع‌آوری دادۀ همه آنها، کار مشکلی است. Bloktopia در واقع پروژه‌ای است که در آن با ایجاد یک هاب سنتر، افراد در یک محیط متن‌باز دور هم جمع و به یادگیری مطالب، مشغول می‌شوند.

بر اساس Zion Market Research ارزش بازار جهانی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در سال 2018 حدود 26.7 میلیارد دلار بوده است و انتظار می‌رود که تا سال 2025 به این مقدار به حدود 814.7 میلیارد دلار برسد.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای متاورس (لیست کامل)

Bloktopia فرصت‌های کسب درآمد بی‌شماری را در اختیار Bloktopians قرار خواهد داد. پس از IDO، املاک واقعی بلاک توپیا برای خرید در دسترس Bloktopians قرار خواهد گرفت. در این شبکه، کاربران می‌توانند در یک فضای مجازی، با دیگران ارتباط برقرار کنند، بازی کنند و یک تجربه همه‌جانبه از حضور در دنیای واقعیت مجازی، کسب کنند.

افراد می‌توانند با استفاده از ابزارهایی که این شبکه در اختیارشان قرار می‌دهد، آثار هنری، چالش و … ایجاد و در رویدادهای مختلف برای کسب جایزه، شرکت کنند. SDK ابزارهایی برای پر کردن جهان با بازی‌ها و برنامه‌های اجتماعی در اختیار افرادی که دانش زیادی در زمینه برنامه‌نویسی، رمزنگاری و … دارند، قرار می‌دهد.

کسب درآمد از طریق توکن BLOK

Bloktopians قادر به خرید و فروش توکن BLOK از طریق صرافی غیرمتمرکز و متمرکز خواهند بود. برای فعالیت در این شبکه و خرید و فروش آیتم‌های مختلف، ارز دیجیتال Bloktopia مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در بلوکتوپیا خرید املاک و مستغلات به‌ عنوان Reblok شناخته می‌شود و Bloktopians می‌توانند پس از رویداد توزیع توکن BLOK (TGE) املاک و مستغلات را خریداری کنند.ارز دیجیتال بلاک توپیا

املاک و مستغلات یک کالای با ارزش در شبکه Bloktopia در نظر گرفته می‌شوند. افراد می‌توانند برای کسب درآمد آنها را بفروشند، ارتقا دهند و یک مجرای درآمد برای خود ایجاد کنند. تمام توکن‌هایی که برای خرید املاک و مستغلات مورد استفاده قرار می‌گیرند، سوزانده می‌شوند و از همین طریق، عرضه توکن‌های BLOK تا 22٪ کاهش می‌یابد.

تبلیغات، یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد عالی در شبکه ارز دیجیتال Bloktopia برای سرمایه‌گذاران است. بلاکتوپیا با شرکای اصلی برند، کار خواهد کرد و به آنها فرصتی منحصربه‌فرد برای تبلیغات در Bloktopia ارائه می‌دهد. بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی به دارندگان توکن Bloktopia بازگردانده می‌شود.

Bloktopians می‌توانند اقلام مختلف را در بازار Bloktopia از طریق مکانیسم NFT خریداری کنند. در این بازار، موارد لازم برای شخصی‌سازی املاک و مستغلات و آواتارها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال Bloktopia

توکن BLOK در تعدادی از صرافی‌های رمزارزی مانند صرافی کوکوین و صرافی گیت دات آی او (Gate.io) لیست شده است؛ اما برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال محبوب، نمی‌توان آن را به‌راحتی مستقیماً با ریال خریداری کرد. در واقع شما برای خرید ارز دیجیتال بلاک توپیا به رمزارزهای دیگری مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین یا USDT نیاز دارید. شما می‌توانید از طریق هر یک از صرافی‌های ایرانی، این رمزارزها را بخرید و با مراجعه به یکی از صرافی‌هایی که از توکن BLOK پشتیبانی می‌کنند، در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید.

قیمت ارز دیجیتال Bloktopia

ارز دیجیتال بلاک توپیا در زمان معرفی به بازار در اواسط ماه نوامبر سال 2021 در محدوده قیمتی حدود 0.0042 دلار به ‌ازای هر توکن BLOK معامله می‌شد. قیمت این توکن در کل سال 2021 بالاتر از قیمت اولیه قرار داشت. حداکثر قیمت ارز دیجیتال Bloktopia در نوامبر 2021 به 0.17 دلار رسید. بعد از آن قیمت این رمزارز کاهش پیدا کرد اما همچنان بالاتر از قیمت اولیه باقی ماند.

سخن پایانی

Bloktopia یکی از پروژه‌های رمزارزی است که از فناوری بلاکچین، رمزنگاری و واقعیت مجازی برای بهبود تجربه کاربری استفاده می‌کند. توکن BLOK توکن اختصاصی این پروژه است که خرید و سرمایه‌گذاری در آن، برای کسب درآمد و فعالیت در شبکه آن، ضروری است. برای خرید ارز دیجیتال Bloktopia باید از دیگر رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین استفاده کنید.

این مقاله صرفاً جنبه آموزشی دارد و به معنی توصیه به سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش این ارز دیجیتال نیست.

نوشته ارز دیجیتال Bloktopia (بلاک توپیا) چیست؟ معرفی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های متاورس اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.