کد خبر : 105104
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 13:06

ارز دیجیتال شیبا همه را غافلگیر کرد!

ارز دیجیتال شیبا همه را غافلگیر کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB)، ارز دیجیتالی که از یک نژاد سگ شکاری ژاپنی الهام گرفته شده است، اکنون از لحاظ ارزش بازار در جمع ۱۵ رمزارز برتر قرار دارد. براساس داده‌های ارائه‌شده توسط وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارز دیجیتال شیبا اینو که اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی توسط یک توسعه‌دهنده ناشناس به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، ارز دیجیتالی که از یک نژاد سگ شکاری ژاپنی الهام گرفته شده است، اکنون از لحاظ ارزش بازار در جمع ۱۵ رمزارز برتر قرار دارد.

براساس داده‌های ارائه‌شده توسط وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارز دیجیتال شیبا اینو که اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی توسط یک توسعه‌دهنده ناشناس به نام ریوشی (Ryoshi) ایجاد شد، اکنون با ارزش بازار ۱۲٫۳۶۷ میلیارد دلاری خود، لایت کوین (LTC)، چین لینک (LINK) و بیت کوین کش (BCH) را پشت سر گذاشته و به پانزدهمین رمزارز برتر بازار تبدیل شده است.

shiba-inu-breaks-into-top-15

به این ترتیب، شیبا اینو اکنون تنها ۱۸ درصد با باز پس گیری بالاترین سطح خود در تاریخ ۱۰ می فاصله دارد.

ارز دیجیتال شیبا اینو که در میان اعضای جامعه خود تحت عنوان «قاتل دوج کوین» شناخته می‌شود، تنها در یک هفته اخیر بیش از ۳۴۰ درصد رشد داشته و با افزایش علاقه کاربران خرد به آن، به ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در روزهای اخیر تبدیل شده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که حجم معاملات روزانه شیبا اینو به ۱۹٫۴ میلیارد دلار رسیده و در حال حاضر، بیشترین حجم معاملات در صرافی‌های بزرگی همچون بایننس (Binance)، کوین بیس (Coinbase) و هوبی (Huobi) را به خود اختصاص داده و از این لحاظ، حتی از بیت کوین هم پیشی گرفته است.

روند صعودی قابل‌ توجه شیبا اینو، رقابت بین طرفداران این ارز دیجیتال و رقیب اصلی آن، یعنی دوج کوین را تشدید کرده است.

گلابر کنتسوتو (Glauber Contessoto)، میلیونر مستقل دوج کوین، اخیراً یادآوری کرد که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، بخشی از توکن‌های SHIB را که به او هدیه داده شده بود را اهدا کرد و سپس، بقیه را سوزاند. در همین حال، بوترین به هیئت مشاوره بنیاد تازه تأسیس دوج کوین پیوسته است.

بیلی مارکوس (Billy Markus)، هم‌بنیانگذار دوج کوین حتی ادعا کرده که در ماه می از سوی جامعه شیبا اینو تهدید به مرگ شده است.

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا (Tesla)، هنوز SHIB را تأیید نکرده است، گرچه بسیاری معتقدند که عکس اخیر توله سگ شیبا اینو او باعث رشد سه رقمی این میم کوین شده است.

نوشته ارز دیجیتال شیبا همه را غافلگیر کرد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.