کد خبر : 216675
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 13:20
دیدگاه‌ها برای ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴! بسته هستند

ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴!

ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه وبسایت Finbold از سه هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT-۴ Turbo OpenAI، Claude ۳ Opus Antrhopic و Grok xAI خواسته است تا برای سال ۲۰۲۴ سبدهای پیشنهادی ارز دیجیتال بسازند. جالب اینجا است که هر سه هوش مصنوعی‌ بر اهمیت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دارایی‌های اصلی در یک سبد ایدئال رمزارز تأکید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وبسایت Finbold از سه هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT-۴ Turbo OpenAI، Claude ۳ Opus Antrhopic و Grok xAI خواسته است تا برای سال ۲۰۲۴ سبدهای پیشنهادی ارز دیجیتال بسازند.

جالب اینجا است که هر سه هوش مصنوعی‌ بر اهمیت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دارایی‌های اصلی در یک سبد ایدئال رمزارز تأکید کرده‌اند. درصد تخصیص بیت‌کوین در تمامی پیشنهادها ۴۰ درصد بوده و تخصیص اتریوم در پیشنهادهای ChatGPT و گروک، ۳۰ درصد و در پیشنهاد کلود، ۲۵ درصد است.

علاوه بر این، هر سه هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال سولانا (SOL)، چین ‌لینک (LINK) و پولکادات (DOT) را با درصدهای مختلفی در سبدهای پیشنهادی خود گنجانده‌اند.

سبد ChatGPT ۴ با تمرکز بر تنوع، تحقیق و تعدیل شامل بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا و پولکادات، هر کدام ۵ درصد، چین ‌لینک به میزان ۳ درصد و سایر آلت‌کوین‌ها و فناوری‌های نوظهور، ۲ درصد است.

پیشنهاد Claude ۳ شباهت‌هایی به پیشنهاد ChatGPT ۴ دارد و بایننس کوین و کاردانو را نیز در سبد خود جای می‌دهد. اما وزن کاردانو در این سبد ۱۰ درصد و وزن چین‌ لینک ۵ درصد است.

این هوش مصنوعی همچنین بر اهمیت مدیریت ریسک سرمایه‌گذار و تحقیقات کامل تأکید می‌کند. در نهایت، هوش مصنوعی Grok متعلق به ایلان ماسک با تمرکز بر رمزارزهای پایه با مبنای قوی، توسعه فعال و کاربرد در دنیای واقعی، BNB و کاردانو را حذف و یونی‌سواپ (UNI) را به سبد خود اضافه می‌کند.

این هوش مصنوعی برای چین‌لینک و پولکادات ۱۰ درصد اختصاص داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.