کد خبر : 107316
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 10:00

ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از بزرگ‌ترین شر‌کت‌های جهان؟!

ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از بزرگ‌ترین شر‌کت‌های جهان؟!

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، برای اولین بار از تاریخ ۱ اکتبر از سطح ۶۶ هزار دلار فراتر رفت. نمودار کندل یک ساعته قیمت ارز دیجیتال بیت کوین. به این ترتیب، ارز دیجیتال برتر جهان در حال حاضر تنها ۱٫۶ درصد با اوج تاریخی خود، یعنی ۶۶،۹۳۰ دلار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، برای اولین بار از تاریخ ۱ اکتبر از سطح ۶۶ هزار دلار فراتر رفت.

cryptocurrency-market-cap-3-trillion
نمودار کندل یک ساعته قیمت ارز دیجیتال بیت کوین.

به این ترتیب، ارز دیجیتال برتر جهان در حال حاضر تنها ۱٫۶ درصد با اوج تاریخی خود، یعنی ۶۶،۹۳۰ دلار فاصله دارد.

این رشد قیمتی قابل‌توجه بیت کوین در حالی صورت گرفته که بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیرعامل دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group)، با انتشار توییتی ادعا کرد که ارزهای دیجیتال هفته بزرگی را در پیش دارند. این توییت سیلبرت در زمان انتشار این خبر بیش از ۱۴ هزار بار لایک شده است.

همزمان با رشد قیمتی بیت کوین، اتریوم (ETH)، برترین آلت کوین بازار نیز موفق به ثبت اوج قیمتی جدیدی در ۴،۷۶۰ دلار شده و به نقطه عطف ۵ هزار دلاری نزدیک‌تر شده است.

cryptocurrency-market-cap-3-trillion
نمودار کندل یک ساعته قیمت ارز دیجیتال اتریوم.

در همین حال، بایننس کوین (BNB)، ارز دیجیتال اختصاصی اکوسیستم بایننس، با جهشی چشمگیر در ۲۴ ساعت گذشته به سطح قیمتی ۶۷۰ دلاری دست یافته و در حال حاضر تنها ۶٫۵ درصد با ثبت رکورد تاریخی جدید خود در بالاتر از ۶۹۰ دلار فاصله دارد.

به گزارش پلتفرم رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال کوین گکو (CoinGecko)، ارزش کل بازار کریپتو نیز با یک رشد ۸٫۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به رکورد جدید ۳ تریلیون دلاری دست یافته است.cryptocurrency-market-cap-3-trillion

داده‌های موجود نشان می‌دهند که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال طی ۳۰ روز گذشته ۲۵٫۵ درصد و از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی تاکنون بیش از ۲۸۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پلتفرم رتبه‌بندی Companiesmarketcap، بازار کل ارزهای دیجیتال اکنون از لحاظ ارزش دلاری بزرگتر از بزرگترین شرکت جهان، یعنی مایکروسافت با ارزش بازار ۲٫۵ تریلیون دلار است. با این حال، ارزش بازار کریپتو تقریباً یک چهارم بازار طلا به ارزش ۱۱٫۵ تریلیون دلار است.

در این میان، بیت کوین با ارزش بازار ۱٫۲۳۸ تریلیون دلاری، اتریوم با ۵۵۷٫۳۵۵ میلیارد دلار، بایننس کوین با ۱۰۶٫۱۲۳ میلیارد دلار، سولانا (SOL) با ۷۳٫۶۷۰ میلیارد دلار و تتر (USDT) با ۷۲٫۵۷۳ میلیارد دلار، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا پنجم فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهان قرار دارند.

cryptocurrency-market-cap-3-trillion
پنج ارز دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار.

نوشته ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از بزرگ‌ترین شر‌کت‌های جهان؟! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.