کد خبر : 188171
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 7:07

ارتباط مخفی بیت کوین و گوگل!

ارتباط مخفی بیت کوین و گوگل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه نتایج مطالعات نشان داده که نوسانات قیمت بیت کوین تا حدودی تحت تأثیر روند جستجوی گوگل قرار دارد. به گزارش وبسایت آنالیتیکس اینسایت، رونق اخیر بازار کریپتو، با وجود یک بیماری همه‌گیر جهانی، توانسته توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب کند. در نتیجه، تعداد استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران رمزارز در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج مطالعات نشان داده که نوسانات قیمت بیت کوین تا حدودی تحت تأثیر روند جستجوی گوگل قرار دارد.

به گزارش وبسایت آنالیتیکس اینسایت، رونق اخیر بازار کریپتو، با وجود یک بیماری همه‌گیر جهانی، توانسته توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب کند. در نتیجه، تعداد استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران رمزارز در طول این همه‌گیری رشد چشمگیری داشته است. در این میان، برای آموزش بیشتر افراد در مورد استفاده از رمزارزها، غول‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، محتواهای آموزشی زیادی را در پلتفرم‌های خود به اشتراک می‌گذارند. یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای، بیت ‌کوین است.

تحلیلگران حوزه رمزارز اخیرا دریافته‌اند که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به محبوبیت ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، کمک کنند و تا حدودی در نوسانات قیمتی آن‌ها در بازار نقش دارند. به گفته کارشناسان، نوسانات قیمت و عملکرد بیت کوین در بازار تا حد زیادی تحت تأثیر روند جستجوی گوگل و پلتفرم‌های اجتماعی است و بین این دو، همبستگی وجود دارد.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهند که حجم جستجو با افزایش قیمت بیت کوین افزایش یافته و این موضوع، ممکن است برعکس هم باشد. بر اساس داده‌های موجود، «بیت کوین، قیمت بیت کوین، ارزش بیت کوین و استخراج بیت کوین»، برخی از پرطرفدارترین کلمات کلیدی بر اساس حجم جستجو هستند.

به گفته کارشناسان، این پدیده‌ها را نمی‌توان از نظر فنی و با تئوری‌های استاندارد اقتصادی و مالی توضیح داد. اما از آن‌جایی که بازار کریپتو عمیقاً توسط احساسات سرمایه‌گذاران هدایت می‌شود، این مفاهیم با یکدیگر مرتبطند. در واقع، سرمایه‌گذارانی که تازه وارد بازار شده‌اند، می‌توانند ارزهای دیجیتال پرطرفدار را در گوگل و پلتفرم‌های اجتماعی جستجو کرده و سپس، درباره استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود یک تصمیم‌ آگاهانه بگیرند.

افزایش قیمت بیت کوین و نوسانات وحشتناک آن، قطعا افراد زیادی را هیجان‌زده کرده است. همچنین، خرید بیت کوین توسط موسسات مالی بزرگ و ارائه محصولات رمزارزی توسط آنها نیز منجر به اعتماد بیشتر سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال شده است. علاوه بر این، به هنگام یک تنش ژئوپلیتیکی یا بحران مالی، افراد زیادی بیت کوین و رمزارزها را به عنوان پناهگاهی امن برای حفظ ارزش سرمایه خود و همچنین، جایگزینی برای ارزهای فیات، انتخاب می‌کنند.

در نهایت، باید گفت که محبوبیت فزاینده بیت کوین در میان کاربران، می‌تواند رشد کلی بازار کریپتو را به همراه داشته باشد. بنابراین، انتظار می‌رود که با گذشت زمان، به دلیل کنجکاوی در مورد دارایی‌های دیجیتال و بحث‌های ترند در مورد رمزارزها، سرمایه‌گذاران بیشتری به این بازار بپیوندند.

نوشته ارتباط مخفی بیت کوین و گوگل! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.