کد خبر : 214765
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 16:30
دیدگاه‌ها برای ادغام مرورگرهای دو بلاکچین اتریوم و سولانا با یکدیگر! چه تغییراتی در راه است؟ بسته هستند

ادغام مرورگرهای دو بلاکچین اتریوم و سولانا با یکدیگر! چه تغییراتی در راه است؟

ادغام مرورگرهای دو بلاکچین اتریوم و سولانا با یکدیگر! چه تغییراتی در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در یک بیانیه رسمی در شبکه اجتماعی X، پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین سولانا، سول‌اسکن (Solscan)، اعلام کرد که رسما بخشی از اتراسکن (Etherscan) شده است. بر اساس این اعلامیه، این اقدام مشترک با هدف تعریف مجدد و تغییر چشم‌انداز اکتشاف بلاکچین، صورت گرفته است. آغاز این همکاری استراتژیک میان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک بیانیه رسمی در شبکه اجتماعی X، پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین سولانا، سول‌اسکن (Solscan)، اعلام کرد که رسما بخشی از اتراسکن (Etherscan) شده است. بر اساس این اعلامیه، این اقدام مشترک با هدف تعریف مجدد و تغییر چشم‌انداز اکتشاف بلاکچین، صورت گرفته است.

آغاز این همکاری استراتژیک میان اتراسکن و سول‌اسکن، نشان‌دهنده پیشرفت قابل‌توجهی برای هر دو پلتفرم است. در بیانیه مذکور، بر اهمیت تاریخی این اتحاد تأکید شده و هر دو پلتفرم متعهد به پیشرفت و افزایش خدمات به‌طور مشترک شده‌اند.

لازم به ذکر است که هر دو کاوشگر یاد شده دیدگاه مشترکی برای ارائه دسترسی بی‌طرفانه به داده‌های بلاکچین دارند.

سول‌اسکن در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی X بر تعهد خود به کاربران و گسترش و کمک بیشتر به کل اکوسیستم تأکید کرد. سول‌اسکن همچنین اذعان داشت که تلاش مستمری را برای ارائه “فناوری نوآورانه و بهینه کاوشگر بلاک” انجام خواهد داد.

در همین راستا و با تبدیل شدن سول‌اسکن به بخشی از خانواده اتراسکن، تمرکز بر ارائه یک تجربه کاربری پیشرفته، بیشتر می‌شود که شامل بهبودهایی در رابط کاربری و دسترسی کلی است.

در اطلاعیه دیگری، سول‌اسکن از پیشرفت چشمگیری در بهینه‌سازی برنامه خود خبر داد. این به‌روزرسانی با هدف بهبود تعامل کاربر با داده‌های برنامه و تضمین یک تجربه چشم‌نواز است.

علاوه بر این، معرفی نمودارهای تعاملی، لایه‌ای از سفارشی‌سازی‌ها را اضافه کرده و به کاربران نوید یک کاوش یکپارچه و غنی در بلاکچین سولانا را می‌دهد.

در همین حال، آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا، با ابراز حمایت خود، بر حرکت مثبت و هیجان جامعه پیرامون این پیشرفت‌ها تأکید کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ادغام مرورگرهای دو بلاکچین اتریوم و سولانا با یکدیگر! چه تغییراتی در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.