کد خبر : 107494
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 12:21

ادغام سولانا با مرورگر بریو!

ادغام سولانا با مرورگر بریو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت بریو (Brave) و آزمایشگاه سولانا (Solana Labs) از آغاز همکاری مشترکی خبر دادند که طی آن، از اوایل سال میلادی آینده مرورگر حریم خصوصی محور بریو از کیف پول‌های سولانا پشتیبانی کرده و سولانا به بلاکچین پیش‌فرض مرورگر بریو تبدیل خواهد شد. برندان ایچ (Brendan Eich)، مدیرعامل بریو، در همین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بریو (Brave) و آزمایشگاه سولانا (Solana Labs) از آغاز همکاری مشترکی خبر دادند که طی آن، از اوایل سال میلادی آینده مرورگر حریم خصوصی محور بریو از کیف پول‌های سولانا پشتیبانی کرده و سولانا به بلاکچین پیش‌فرض مرورگر بریو تبدیل خواهد شد.

برندان ایچ (Brendan Eich)، مدیرعامل بریو، در همین راستا می‌گوید:

با توجه به افزایش نیاز کاربران و سازندگان به ابزارهایی برای دسترسی سریع و مقرون به صرفه به وب غیرمتمرکز، ادغام این دو اکوسیستم راه را برای میلیاردها کاربر رمزارزی جدید برای استفاده از برنامه‌ها و توکن‌ها هموار می‌کند.

بر اساس اطلاعیه شرکت بریو، این تیم به دلیل سرعت بالا و کارمزدهای پایین اکوسیستم سولانا، این شبکه را برای همکاری انتخاب کرده است. برخلاف سایر بلاکچین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند مانند اتریوم، برای انجام تراکنش‌های معمولی در شبکه سولانا، تنها ۰٫۰۰۰۰۰۵ SOL یا ۰٫۰۰۱ دلار کارمزد کسر می‌شود.

به گفته ایچ، پایین بودن کارمزدها در شبکه سولانا می‌تواند تعامل با ارزهای دیجیتال را برای میلیاردها کاربر جدید این حوزه، بسیار جذاب‌تر کند.

این همکاری به همان اندازه برای اکوسیستم سولانا نیز مفید است؛ چرا که بریو در حال حاضر حدود ۴۲ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. بنابراین، پس از تکمیل ادغام این دو اکوسیستم در نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی، میلیون‌ها کاربر بریو به انواع برنامه‌های غیرمتمرکز مستقر در بلاکچین سولانا دسترسی پیدا خواهند کرد.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم App Figures، بریو پس از اوپرا (Opera) و کروم گوگل در حال حاضر سومین مرورگر اینترنتی برتر از لحاظ تعداد دانلود است. در واقع، بریو با استفاده از همان پایگاه کد رایگان و متن باز کروم توسعه یافته است.

brave-to-integrate-with-solana-blockchain

این همکاری برای توکن مبتنی بر اتریوم بریو، یعنی بیسیک اتنشن توکن (BAT) بسیار مثبت بوده است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ درصد رشد داشته و به ۱٫۲۲ دلار رسیده است.

در همین حال، ارز دیجیتال اختصاصی شبکه سولانا، SOL، نیز با یک رشد تقریبا ۱٫۵ درصدی در محدوده ۲۴۸ دلار معامله می‌شود.

نوشته ادغام سولانا با مرورگر بریو! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.