کد خبر : 151073
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 11:25

اخبار هیجان‌انگیز برای رمزارز سندباکس و الگورند

اخبار هیجان‌انگیز برای رمزارز سندباکس و الگورند

زمان مطالعه: 2 دقیقه به نظر می‌رسد آن دسته از سرمایه‌گذاران دنیای کریپتو که در بخش دارایی‌های متاورسی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از اخبار اخیر هیجان‌زده شده‌ باشند. به گزارش وبسایت دیلی هودل، همان‌طور که در روزهای گذشته گزارش شد، گوچی (Gucci)، غول دنیای مد و لباس، اقدام

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد آن دسته از سرمایه‌گذاران دنیای کریپتو که در بخش دارایی‌های متاورسی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از اخبار اخیر هیجان‌زده شده‌ باشند.

به گزارش وبسایت دیلی هودل، همان‌طور که در روزهای گذشته گزارش شد، گوچی (Gucci)، غول دنیای مد و لباس، اقدام به خرید زمین مجازی در سندباکس (SAND)، یک متاورس مبتنی بر اتریوم، کرده است. به گفته کارشناسان، این اقدام گوچی برای فروش مد مجازی در متاورس و بلاکچین، خبر خوبی هم برای اتریوم (ETH) و هم برای سندباکس به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد گوچی نمی‌خواهد از این فناوری نوظهور عقب بماند و سعی دارد در این فضای جدید، پیشرو باشد.

علاوه بر این، پروژه بلاکچینی الگورند (ALGO) نیز اخیراً استاسی واردن (Staci Warden) را که پیش‌تر در جی‌پی مورگان (JPMorgan) و نزدک (Nasdaq) مشغول به کار بود، به عنوان مدیرعامل جدید خود انتخاب کرده است. به گفته کارشناسان، این یک موفقیت بزرگ برای بنیاد الگوراند است؛ چراکه واردن تجربه زیادی در دنیای مالی سنتی دارد.

علاوه بر این‌ها، همکاری اخیر اسنوپ داگ (Snoop Dogg) با پروژه گالا (GALA) نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، این رپر مشهور کالیفرنیایی یک توکن NFT را به طور انحصاری در بلاکچین گالا منتشر خواهد کرد.

همچنین، لازم به ذکر است که یک پلتفرم حراج توکن‌های NFT به نام اترنیتی (Ethernity) نیز اخیراً ۲۰ میلیون دلار سرمایه برای توسعه NFT و بازی در استودیوی جدید خود جمع‌آوری کرده است.

نوشته اخبار هیجان‌انگیز برای رمزارز سندباکس و الگورند اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.