کد خبر : 188128
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 5:53

اخبار جدید از فروش زمین‌های شیبا

اخبار جدید از فروش زمین‌های شیبا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه توسعه‌دهندگان میم توکن محبوب شیبا اینو (SHIB) با انتشار جزئیات پروژه مبتنی بر واقعیت مجازی خود، یعنی SHIB: The Metaverse، از وجود ۱۰۰،۵۹۵ قطعه زمین در این متاورس خبر داده‌اند که گفته می‌شود برخی از آنها خصوصی باقی خواهند ماند.این قطعه زمین‌ها به صورت مرحله‌ای آزاد خواهند شد. در مرحله

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توسعه‌دهندگان میم توکن محبوب شیبا اینو (SHIB) با انتشار جزئیات پروژه مبتنی بر واقعیت مجازی خود، یعنی SHIB: The Metaverse، از وجود ۱۰۰،۵۹۵ قطعه زمین در این متاورس خبر داده‌اند که گفته می‌شود برخی از آنها خصوصی باقی خواهند ماند.
این قطعه زمین‌ها به صورت مرحله‌ای آزاد خواهند شد. در مرحله مقدماتی، قفل ۳۶،۴۳۱ قطعه زمین باز خواهد شد که به چهار دسته تقسیم می‌شوند: خز نقره‎ای (Silver Fur)، دم طلایی (Gold Tail)، پنجه پلاتینی (Platinum Paw) و دندان الماسی (Diamond Teeth).
توسعه‌دهندگان شیبا تصمیم گرفته‌اند از یک ارز دیجیتال بی‌طرف، یعنی اتریوم (ETH) برای قیمت‌گذاری زمین‌های متاورس شیبا استفاده کنند تا این اطمینان حاصل شود که هیچ خطری برای کوین‌ بومی شیبا وجود ندارد.
البته این تیم اعلام کرده که بقیه کوین‌‌های اکوسیستم شیبا مانند LEASH و BONE در آینده در این متاورس نقش خواهند داشت و هولدرهای LEASH خواهند توانست در مراحل بعدی زمین‌ها را با توکن خود خریداری کنند.
متاورس شیبا در شیباریوم (Shibarium)، یک راه‌حل لایه دوم برای شیبا، توسعه می‌یابد. در حال حاضر، هر قطعه زمین در این متاورس، بین ۰٫۲ اتریوم تا یک اتریوم ارزش دارد.

نوشته اخبار جدید از فروش زمین‌های شیبا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.