کد خبر : 95725
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 9:40

احراز هویت 100 هزار سهامدار در سجام طی خردادماه

احراز هویت 100 هزار سهامدار در سجام طی خردادماه

احراز هویت ۱۰۰ هزار سهامدار در سجام طی خردادماه در خرداد ماه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ احراز هویت در سامانه سجام انجام شده است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات..

احراز هویت ۱۰۰ هزار سهامدار در سجام طی خردادماه

در خرداد ماه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ احراز هویت در سامانه سجام انجام شده است.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص خرداد ماه امسال، تعداد 76 هزار و 214 ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از 100 هزار سهامدار در این ماه به 101 هزار و 165 مورد رسیده است.

لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده، در اردیبهشت ماه امسال نیز تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» 138 هزار و 88 و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز 172 هزار و 251 مورد بوده است.

5 استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در سومین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که 5 استان «تهران با 16 هزار و 661 مورد، اصفهان با 6 هزار و 307 مورد، خوزستان با 5 هزار و 647 مورد، خراسان رضوی با 4 هزار و 877 مورد و البرز با 4 هزار و 11 مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

9 درخواست 50 میلیون سهامدار عدالت از رئیس جمهور جدید

5 استان با کم ترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، 5 استان «ایلام با 387، کهکیلویه و بویراحمد با 428، خراسان جنوبی با 653، زنجان با 680 و چهارمحال و بختیاری با 685 مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

لازم به ذکر است سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.