کد خبر : 177036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 14:30

احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس!

احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه آیا بیبی دوج کوین در بایننس لیست خواهد شد؟بعد از اینکه تعداد هولدرهای میم کوین تازه معرفی شده بیبی دوج کوین از مرز یک میلیون نفر گذشت، حالا احتمال لیست شدن آن قوت گرفته است. بنا بر گزارش وبسایت CoinMarketCap، به خاطر سرعت بالای انجام تراکنش و همچنین سیاست‌های ضد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیا بیبی دوج کوین در بایننس لیست خواهد شد؟
بعد از اینکه تعداد هولدرهای میم کوین تازه معرفی شده بیبی دوج کوین از مرز یک میلیون نفر گذشت، حالا احتمال لیست شدن آن قوت گرفته است. بنا بر گزارش وبسایت CoinMarketCap، به خاطر سرعت بالای انجام تراکنش و همچنین سیاست‌های ضد تورمی خود مورد توجه عموم کاربران قرار گرفته است.
بیبی دوج کوین که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، با سرعت چشمگیری مورد توجه کاربران توییتر قرار گرفت و توانست در مدت کوتاهی ۷۰۰ هزار دنبال کننده به دست بیاورد و همچنین رتبه ۱۳۹ در وبسایت Coingecko را ازآن خود کند.
در حال حاضر بیبی دوج کوین در صرافی بایننس یا صرافی های برتر دیگری مثل کوین بیس عرضه نشده است. البته این میم کوین هم اکنون توسط وبسایت Okex لیست شده است. از طرفی میدانیم که بایننس برای لیست یک دارایی، به تعداد کاربران یا اعضای جامعه آن توجه زیادی می‌کند، از این رو انتظار می‌رود در آینده بیبی دوج کوین توسط صرافی بایننس لیست و عرضه شود.

نوشته احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.