کد خبر : 159999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 13:09

احتمال انفجار قیمت رمزارز مانا (دیسنترالند)

احتمال انفجار قیمت رمزارز مانا (دیسنترالند)

زمان مطالعه: 2 دقیقه رمزارز دسنترالند، MANA، خود را برای یک جهش قیمتی سنگین آماده می‌کند! در واقع، ستاپ معاملاتی برگشت صعودی، می‌تواند تعداد زیادی از فروشندگان را به دام بیاندازد. البته این نکته را نیز باید بگوییم که اگر سطح حمایتی برای این رمزارز، شکسته شود احتمال نزول شدید قیمت نیز وجود خواهد داشت.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز دسنترالند، MANA، خود را برای یک جهش قیمتی سنگین آماده می‌کند! در واقع، ستاپ معاملاتی برگشت صعودی، می‌تواند تعداد زیادی از فروشندگان را به دام بیاندازد. البته این نکته را نیز باید بگوییم که اگر سطح حمایتی برای این رمزارز، شکسته شود احتمال نزول شدید قیمت نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت اف ایکس‌استریت، قیمت Decentraland می‌تواند شگفتی‌های بزرگی را در کل فضای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. علیرغم اینکه در شش روز گذشته، قیمت نزولی بود، ولی حمایت خود را در داخل ابر ایچیموکو حفظ کرده است و اکنون آماده یک شکست صعودی قوی است.

قیمت Decentraland در یک تله خرسی بزرگ قرار گرفته و MANA را به سمت 4 دلار سوق می‌دهد

قیمت Decentraland از فشار فروش شدیدی که تقریباً هر ارز دیجیتال دیگر با آن مواجه بود در امان نبود. قیمت از بالاترین سطح خود یعنی 3.33 دلار در چهارشنبه گذشته تا پایین ترین سطح روزانه فعلی در 2.38 دلار، حدود 30 درصد از ارزش خود را از دست داد. بنابراین برای شش روز متوالی دردناک (برای خریداران)، رمزارز MANA فقط نزولی بود و ریزش کرد، اما این روند ممکن است امروز به پایان برسد.

با وجود فشار شدید فروش در هفته گذشته، قیمت Decentraland سطح حمایتی خود را از دست نداد. در واقع، در طول هفته گذشته، یک ستاپ معاملاتی خوب برای ورود و رشد قیمتی این رمزارز طبق ابر ایچیموکو وجود داشت اما قیمت از محدوده 3.50 دلار شروع به ریزش کرد و تا روز چهارشنبه، حتی تا محدوده 2.84 دلار نیز ریزش کرد.

قیمت Decentraland یک سطح مقاومت اصلی در مقابل خود دارد، 38.2% فیبوناچی اصلاحی در محدوده قیمتی 2.58 دلار.

اگر گاوها (خریداران)، بتوانند MANA را بالاتر از محدوده 2.58 دلار برسانند، انتظار یک رالی قیمتی داریم که می‌تواند قیمت را تا محدوده 2.85 دلار و یا حتی بالاتر برساند. با این حال، برای رسیدن به آن سطح قیمت، گاوها (خریداران)، به شدت محتاطانه بررسی می‌کنند و زیر نظر دارند، زیرا المان‌های ایجیموکو مانند Tenkan-Sen، Kijun-Sen و بالای ابر ایچیموکو (Senkou Span B)، سطح مقاومت نهایی را قبل از شکستن در بالای ابر، ایجاد می‌کنند.mana-poised-massive-breakout

با این حال، قیمت Decentraland نزدیک به تبدیل شدن به یک شکست ایچیموکوی نزولی ایده‌آل است. اگر فروشندگان (خرس‌ها)، قیمت بسته شدن کندل روزانه را به محدوده 2.25 دلار یا کمتر از آن برسانند، نزول قیمت به محدوده 1.75 دلار تقریباً قطعی است.

نوشته احتمال انفجار قیمت رمزارز مانا (دیسنترالند) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.