کد خبر : 105391
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 10:34

احتمال افت شیبا بعد از عبور از دوج کوین!

احتمال افت شیبا بعد از عبور از دوج کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقهارز دیجیتال شیبا در سه ماه آخر سال 2021، به‌خصوص بعد از افزایش بیش از 390 درصدی قیمت در هفته اول اکتبر، به‌عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری معرفی شد. اما به نظر می‌رسد که در چند هفته آینده، وضعیت این رمزارز تغییر کرده و کمی متزلزل شود. یوری بیشکو،

زمان مطالعه: 3 دقیقهارز دیجیتال شیبا در سه ماه آخر سال 2021، به‌خصوص بعد از افزایش بیش از 390 درصدی قیمت در هفته اول اکتبر، به‌عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری معرفی شد. اما به نظر می‌رسد که در چند هفته آینده، وضعیت این رمزارز تغییر کرده و کمی متزلزل شود.

یوری بیشکو، تحلیلگر بازار در اوکراین، پیش‌بینی کرده است که به‌احتمال زیاد قیمت Shiba، درست مشابه با آنچه که برای دوج کوین در ابتدای سال 2021 اتفاق افتاد، روند نزولی خواهد داشت.

به‌عنوان‌ مثال، افزایش قیمت SHIB در ماه اکتبر پس از پنج ماه ماندگاری در محدوده قیمت 0.00000398 دلار اتفاق افتاد.

به طور مشابه، روند جانبی DOGE در فوریه تا آوریل 2021 که در محدوده 0.0471 و 0.063 روند صعودی داشت، زمینه را برای افزایش 500 درصدی قیمت دوج کوین فراهم کرد.SHIB is mirroring its mentor Dogecoin's price

Bishko معتقد است معامله‌کنندگانی که توکن‌های Shiba Inu را در مرحله روند جانبی خریداری کرده‌اند، اگر همچنان نیز قصد نگهداشتن سرمایه‌شان را بعد از افزایش قیمت دارند، باید حداقل 20 تا 30 درصد از سرمایه خود را بفروشند. البته اگر میزان تغییر قیمت و شکست ارز دیجیتال SHIB بیشتر از 500 درصد باشد، معامله گران باید 70 الی 80 درصد از دارایی‌های خود را بفروشند.

لازم به ذکر است که Bishko این توصیه‌های سرمایه‌گذاری را بر اساس آنچه که برای دوج کوین اتفاق افتاد، پیشنهاد می‌دهد. بر اساس نمودارهای قیمت دوج کوین، بعد از افزایش قیمت بی‌سابقه‌اش، حدود 60 درصد افت قیمت داشت.

Bishko در توییت خود نوشت:

اگر ارز دیجیتال SHIB روندی مشابه با دوج کوین داشته باشد، معامله‌گران می‌توانند این رمزارز را 60 درصد ارزان‌تر خریداری کنند.

ارز دیجیتال SHIB روند صعودی خود را از سر می‌گیرد

روز جمعه، بعد از کاهش 41 درصدی قیمت ارز دیجیتال SHIB و اصلاح قیمت، بار دیگر قیمت SHIB روند صعودی پیش گرفته است.

SHIB با افزایش 27.5 درصدی به بالاترین سطح قیمت روزانه خود یعنی 0.00002919 دلار رسید که مشابه با روند صعودی ارز دیجیتال‌های برتر، مانند بیت‌کوین و اتریوم است. به‌طورکلی، توکن‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری دارند، روند تغییرات قیمتشان مشابه با ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین است. به‌عنوان‌مثال، افزایش 390 درصدی قیمت SHIB با افزایش قیمت 30 درصدی بیت‌کوین، هم‌زمان شد.

SHIB is mirroring its mentor Dogecoin's price

شاخص قدرت نسبی روزانه شیبا اینو (RSI) ارزش فعلی ارز رمزنگاری شده را خرید بیش از حد مشخص کرد. تحلیلگران، RSI بالای 70 را نشانه ارزش بالای دارایی در نظر گرفته که معمولاً بعد از مدتی با اصلاح قیمت همراه است.

Bleeding Crypto پیش‌بینی کرد که SHIB مجدداً بالاترین سطح قیمت خود را در سطح 0.00003528 دلار تجربه می‌کند. این تحلیلگر با نام مستعار به نمودار بازسازی فیبوناچی بعد از شروع افزایش قیمت آن اشاره کرد و خاطرنشان کرد که توانایی SHIB برای افزایش قیمت پس از سقوط تقریباً 50 درصدی به این معنی است که بار دیگر در فهرست ارزهای دیجیتال برتر قرار می‌گیرد.

همان‌طور که پیش‌ از این در خصوص ارز دیجیتال SHIB گفته شد، این رمزارز قصد دارد در حوزه DeFi به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود. در اوایل ژوئیه 2021 ، ShibaSwap، یک پلتفرم غیرمتمرکز مبادله ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد که اکنون بیش از 360 میلیون دلار در استخر نقدینگی آن قفل شده است.

لازم به ذکر است که نظرات بیان شده در این مطلب، صرفاً برای افزایش اطلاعات عمومی شما بیان شده و سرمایه‌گذاری در SHIB را رد یا توصیه نمی‌کند. به‌خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ریسک زیادی داشته و تصمیم‌گیری و مسئولیت نتیجه آن به عهده خودتان است.

نوشته احتمال افت شیبا بعد از عبور از دوج کوین! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.